Dankjewel hahah nee hij is nog niet geplopt maar gaat niet zo lang meer duren denk ik hij komt steeds meer naar buiten
@ Noel lkkr crea bezig geweest. Ziet er mooi uit hoor! Mooie buikjes ook weer dames! Wij zijn afgelopen weekend heerlijk de laatste keer met zijn 2e er even op uit geweest naar Belgiƫ. Was leuk, maar merkte wel dat ik niet zo ver meer kan lopen. Na 2 uur begon ik toch echt last te krijgen van mijn heupen. Dus zijn we uitgebreid gaan dineren. Ik zal van het weekend weer even een foto nemen van mijn buik. Hij is niet echt gegroeid. Ook hier beweegt mijn buik geregeld haha.
Kom ook maar eventjes weer showen.... ruim 29 weekies!! Gisteren naar de gyn geweest en zoals ze kon inschatten werd het weer geen kleintje... Dinsdag groeiecho dus kunnen we meer zien... Verder nog wat urine achter gelaten, ik vermoedde een blaasontsteking en dat klopt... Dus nu een kuurtje...
Mooie buik hoor mama322..... Voor de meiden die bij de club zitten. Alles is weer in orde...zie jullie daar weer!!
Mooie buikjes weer, hier met 30 weken, dus volgende week vrijdag ook een groeiecho.. ben erg benieuwd!! want vriendlief was 57,5cm en ruim 9 pond bij de bevalling dus ik hoop dat deze meid op mama gaat lijken met 50cm en 6 pond haha!
wat groeit iedereen lekker!! mooi hoor!! kom maar op met de zomer dan kunnen we lekker in losse jurkjes in de tuin hangen!!!
Jeetje Aloha, wat lees ik allemaal op de onderschrift. Red je het allemaal nog? Is alles nu wel wat rustiger in je buik.....volledige rust nu zeker? Hopelijk blijft de kleine nog even rustig zitten, zou wel fijn zijn. Hoe moeilijk het waarschijnlijk ook is, neem je rust!!
oja dat weten jullie niet natuurlijk.. was/is erg heftig allemaal.. maar voor nu inmiddels als 30.1! dus helemaal trots en blij! Momenteel absolute rust, en ik had al rust bijna gehele zwangerschap dus is best pittig om nu echt niets niets meer te doen.. ik kan ook niets hoor. heb continu harde buiken enz maar tot nu toe gaat het redelijk! afgelopen dinsdag weer controle gehad en wel iets verandering maar nog niet zo dat het nu binnen no time doorzet, maarrr dat kan wel zo veranderen. het is afwachten nu of ik alsnog vanzelf beval of ingeleid ga worden in de 36e week.. zal wel gek zijn hoor om weeenopwekkers te krijgen na weeenremmers.. maar goed we hopen zo ver mogelijk te komen!
Jeetje Aloha, wat rot!! Lijkt me ook helemaal niets om in het ziekenhuis te moeten liggen. Of ben je nu thuis met absolute rust en medicatie? Nou ik wens je veel sterkte en hoop dat de kleine voorlopig nog even blijft zitten!!
ik ben nu thuis. heb vorige week een week in het ziekenhuis gelegen waarvan 5 dagen op de ohc in zwolle. daar weeenremmers en longrijping gehad. op het blog staat een beetje een verslag. ik mocht naar huis omdat me baarmoederhals niet veel veranderd was ten opzichte van paar dagen ervoor. medicatie krijg je niet na de remming enz. dat zit er allemaal in nu. heb wel medicatie voor de cholestase, maar dat had ik al voor de weeen. om je een idee te geven. ik mag smiddags aardappels schillen aan tafel en ze savonds opzetten.. en tussendoor loop ik naar de keuken en de wc. en als ik me erg goed voel mag ik best weg, mits niet alleen en ten allen tijden per direct kunnen stoppen met me bezigheden. maar ik hoef niet te bedenken dat ik stukje wandel ofzo.. maar maakt niet uit, als dat baby binnenhoud
Nou dat is nogal wat....heel veel succes nog met je rustig houden....en idd als die kleine maar binnen blijft!!
Aloha: wat een toestand! Maar hou je hoofd koel,je doet het voor het goede doel hahahah! Hier inmiddels 29 wk en 4dgn- lekker een week vrij nu.. 3D echo gehad, mooi! t meiske is 1452 gram en ligt prima op schema. Ik voel haar veel bewegen, hebben jullie dat ook? Dat je soms echt ledematen voelt glijden binnenin je?? Af en toe luguber idee..
Ik heb hetzelfde voel het ook heel goed bewegen. Nu doet het soms zelfs pijn. En de ledematen die voel ik ook glijden haha heel vreemd idee inderdaad. Voel ook vaak een kont naar buiten steken
Ik voel onze kleine meid ook heel veel. Wat al gezegd is: het is dan net alsof ik een alienbuik heb. Pijn doet het nog niet gelukkig, maar raar is het af en toe wel. Gisteravond in bed lag ik nog even lekker te lezen en toen was madam ook zo bezig. Heb de hand van mijn man op mijn buik gelegd en hem laten voelen, hij vond het heel bijzonder. En zo krijgt hij ook een beetje 'contact'.
@Aloha das zeker rustig aan doen. Idd als dat de baby binnenhoud zou ik er ook alles voor over hebben. Hier voel ik ook de hele dag door de kleine bewegen. Soms heb ik weleens een pijnscheut, maar vaak voel ik er niets van. Om 19.00 uur voor het eerst naar zwangerschapsgym. Heb er zin in en ben erg benieuwd wie er in de groep zitten.
Hai Ladies, Kom morgen even reageren op iedereen, lkkr gezellig weer hier.. Nu even mijn update van 31 weken..
@aloha: dat is even heftig! vooral rustig aan doen ja(ja wat moet je anders he?!) alles om die kleine nog binnen te houden om sterker te worden! @bewegen: ja hoor, hier ook hakjes, elleboogjes, knietjes, en je voelt idd van alles schuiven, porren draaien.. blijft apart hoor!! maar geniet er zeker wel van, al doet het soms wel pijn ja hier mn buikfoto vandaag 29 weekjes!
Sterkte Aloha, ik las je blog net, heftig... Hopelijk blijft je kindje nog even zitten en mag die daar nog even lekker groeien! Mooie buikfoto's alweer!As,zondag maak ik er wel weer een dan alweer 28 weken..t gaat nu best snel..ik denk vooral als je in week 30 zit....dat je dan echt gaat aftellen....