buikjes juli 2012

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jo1984, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Oke heb vandaag even een foto gemaakt.
    Deze is vandaag genomen. 28 weken + 6.
    Allemaal alvast een heel fijn weekend gewenst! :)

Bijgevoegde bestanden:

• 28+6.jpg
      28+6.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,3 KB
      Weergaven:
      12
  2. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    mijn buik bij 30 weken

Bijgevoegde bestanden:

3. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Jullie buiken zijn weer prachtig meiden!!

Aloha: net je blog gelezen, pff wat heftig meid. Hopelijk blijft die uk nog lekker wat bij mama.... Doe maar rustig aan.

4. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    we groeien mooi he:D weet nog dat ik in het juni topic keek dat ik dacht.. hadden wij ook maar zulke buikjes.. en nu hebben we eindelijk ook zo'n buik whaha Lekker trots op zijn meiden we kunnen er immers nog maar zo'n 2/3 maand van genieten! en ben erg benieuwd hoe 'groot' we nog gaan worden!

5. kimmi1988

kimmi1988 Actief lid

1 jan 2009
    112
    0
    0
    Fulltime mama van saphyra en marleen
    oosterhout
    dit is mijn buik op 28 wkn

Bijgevoegde bestanden:

6. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel mooie fotos weer gezien. Ik kan niet geloven dat ik maandag alweer 30 weken zwanger ben.

Ik heb gister een pretecho gehad. Prachtig en bijzinder om te zien. Verder zat de baby erg diep in mijn bekken en ver naar achter. Geen idee wat het verder betekent haha!

7. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Nog 10! Count down!

8. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @lilage: ik tel bijna met je af. Nog even tot dinsdag wachten!!

9. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Hoi mama's!

Eerst en vooral mijn excuses dat ik WEKEN afwezig ben geweest. Er is veel gebeurd. Toch even een foto'tje plaatsen van gisteren!
    28 weken

Bijgevoegde bestanden:

10. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Mooi kayke! Denk idd dat wij niet veel schelen, ik heb best en inhaal slag gedaan haha zal morgen ook eens van mij 28wk posten

11. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Terug van weg geweest! Lekker twee weken op vakantie in engeland, genieten (niet zozeer van het weer) van de rust. Buikje groeit er goed van!

Ik kon zien dat jullie ook mooi gegroeid zijn. Helaas las ik ook vervelende berichten. De een heeft meer geluk dan de ander tijdens de zwangerschap, maar wat ik mooi vind om te lezen en ook inspirerend, is dat de positiviteit overweegt! Super!

Ik zal bij deze ook mijn foto laten zien met 28 weken.

Wat ik verder nog kwijt wilde, ik merk dat ik tijdens het autorijden last krijg van harde buiken. Herkennen jullie dat? En natuurlijk vlak na het eten. Het lopen is overigens de ene dag beter vol te houden dan de andere. Als ik een groeidag heb, dan voelt mijn buik keihard aan, beetje pijnlijk soms en ben ik een oud omaatje. Andere dagen gaat het ineens heel goed, en kan ik ineens een uurtje achter elkaar lopen. Heel gek...als ik na zo'n dag weer in de spiegel kijkt, zie ik inderdaad een transformatie wat betreft de buik.

Bijgevoegde bestanden:

12. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik moet nog even wat anders kwijt. Gisteren zat ik in de auto bij een paar dames die spraken over het verliezen van ongeboren baby's bij 20 weken en 36 weken. Ik vond het absoluut niet tactvol om het daarover te hebben bij een zwangere, maar goed. Het laat me nog niet helemaal los. Ik werd echt naar van die verhalen, bah! Dat is toch werkelijk op dit moment het allerergste wat je zou kunnen gebeuren, dat je op zo'n termijn alsnog je kindje verliest....misschien kunnen jullie me een beetje oppeppen statistieken, het gebeurt bijna nooit enzo....wil het uit mijn hoofd hebben....

13. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Idd niet erg handig van die meiden woepie.....en ja wat ken ik erover zeggen, het gebeurd. Heb het in mijn familie meegemaakt van dichtbij....helaas!!! Maar laat je er nou niet door gek maken. Er worden zoveel mooie en gezonde kindjes geboren en daar hoort die van jouw ook bij hoor. Als we stil gaan staan bij alles wat er mis kan gaan pfffff......niet doen!!! Lekker genieten en straks je kleintje in je armen sluiten.....

14. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Mooie buiken weer dames!

15. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

**Sorry dat ik even inbreek** maar las toevallig dit stukje van je. Zoiets is inderdaad niet leuk. Bij mij is het zelfs zover dat ik niet eens meer zwanger durf te raken door anderen. Er is me zoveeeeeel verteld en aangepraat door anderen. Ik wil heel graag nog een 4e kindje maar ik durf echt niet meer. Probeer het echt uit je hoofd te krijgen meid, laat het niet de overhand krijgen, geniet lekker van je zwangerschap, over 10 weekjes heb jij gewoon lekker een prachtig gezond kindje in je armen!** breekt weer uit**

16. Mama322

Mama322 Actief lid

29 aug 2011
    384
    0
    0
    Mooie buikjes weer dames! Wat een verschillen he... de ene nog best bescheiden en de ander echt best huge:p Maar stuk voor stuk prachtig!...

Vanmorgen naar de groeiecho geweest...Ze zag er prima uit. De groei van het hoofdje kwam mooi op de 30 weken. Voor de groei van het beentje, laten we zeggen ze lijkt op papa;) die heeft wat korte benen. En toen het belangrijkste de groei van het buikje, die kwam maar liefst op een kleine 33 weken. Zo'n 3 weken te groot dus:p Over 2 weken afspraak bij de gyn voor een plan van aanpak...

Nog even 2 fototjes erbij:D
    Op de ene zie je mooie bolle toet en op de andere is ze op haar knuistje aan het sabbelen

Bijgevoegde bestanden:

17. mamawenny

mamawenny Lid

21 dec 2008
    44
    0
    0
    @woepie

Jeetje wat lomp zeg!:x

Ik heb het ook een keer gehad tijdens mijn 1e zwangerschap, was met mijn schoonfamilie (hou van ze hoor) en ze begonnen over bevallingsverhalen dat wil je niet weten! ook over het verliezen van je kindje enz Ik werd daar zo boos en verdrietig om! Heb ze het gezegd ook. Heb er 2 dagen mee gezeten. Zou proberen te denken aan al die kids die gezond worden geboren want dat zijn er zoveel meer!
    komt helemaal goed hoor, zijn ook de hormonen die je gevoelens beinvloeden;)

18. Rooiwyn

Rooiwyn Lid

31 dec 2011
    88
    0
    0
    Anesthesie Verpleegkundige
    Stadskanaal
    30 weken.. klinkt bijna magisch.. wat fantastisch!

Bijgevoegde bestanden:

19. mamawenny

mamawenny Lid

21 dec 2008
    44
    0
    0
    Nou Idd rooiwyn ik vind de 30 weken ook een echte mijlpaal. Vanaf hier ga je aftellen. Mooie buik hoor

20. BABYxBUTTERFLY

BABYxBUTTERFLY Actief lid

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    Mooie buikjes weer.. Maar mag ik vragen waarom een hoop van jullie een 30 weken echo krijgen? Deze krijg ik namelijk niet ?!

Deel Deze Pagina