Mijn toeter met 30 weekjes. Moet 31 mei een echo maken ivm met langdurige griep & nog 1000 andere kwalen en ook omdat ik nog steeds rook.:x Yeah, i know, niet goed etc. etc. Als ik kon stoppen deed ik 't , ben wel een enoooorrm stuk geminderd, dus binnenkort kan ik t helemaal wegleggen.. Babykamer @ me vriend is bijna af. Alleen missen we nog een ledikantje haha.. En babykamer bij mij thuis is ook zo goed als af. Nog hier en daar wat dingentjes doen en dan is het aaaaff !! Heb wel veel moeite om dingen te doen hoor.. Snel moe etc, etc. Oh, was laatst bij de vk en ze lag wel al met der hoofdje beneden dus ben benieuwd haha. Verder, onwijs mooie buikjes voorbij zien komen.. Nog even hé dames !!
hejla! Wat een fijnigheid aan buiken weer hier...Zodra ik er tijd voor vind flats ik hier ook weer eens wat neer. Nog een kleine 3 weekjes werken en dan ben ik r klaar mee...e het ook wel gehad. Lichamelijk gaat het best, maar, gewoon, klaar Vandaag wel het bed omhooggezet, vond het wel erg vroeg, maar met in en uit bed gaan lijkt het me beter... Tot snel!
Mooie buik Snowy! Ik moet over een uurtje voor mijn 30-weken controle, ik denk dat ik daarna weer met een nieuwe foto kom. Volgens mij gaat het nu hard met de groei.
Mooie buik! Zelf net weer terug van de VK, had een stagiaire deze keer..alles was goed!ook uitslag van mn bloed gehad, maak geen antistoffen aan...dus geen prikken voor mij gelukkig Nu over 3 weekjes weer komen...en dan gelijk mijn 30 wk echo, ben dan 32w2dgn.
wat een mooie buikjes weer, mijn buik staat wat stil voor mijn gevoel.. groeiecho gehad afgelopen vrijdag.. ons meisje loopt precies op schema.. verder alles goed gelukkig.. buikfoto komt nog.. geen idee wanneer ik er weer 1 maak haha
Moooooi dames! Gaaf om te zien he Snowy, wat er in 21 weken allemaal gebeurd is Ik zal zondag weer een foto posten, dan precies 30 weken
Buikje vandaag met 30,5 weken! (hij is de afgelopen weken een beetje stil blijven staan in groei) baarmoeder liep eerst 4/5 weken voor en loopt nu precies op schema..