Jeetje wat gaan die buiken hard zeg! Lekker he begint nu aardig op te schieten. Voor mij kan het niet snel genoeg gaan. Al kwalen die ik heb.... Nu.heb ik vorige week dus een anti-d prik gehad, voelde er niets van.maar kreeg een half uur later wel ff.mooi een allergische reactie! Heb ik weer! Afijn na 3 dagen was het weg. Dus ben het nu wel zat. Maar nog ff en dan is mijn mannetje er. En ben.gelukkig niet de enige pechvogel Hier
Ik zal straks ook weer ff een foto maken.... was al die tijd zo blij dat de striae alleen op m'n heupen verscheen maar helaas.... vandaag met 33,6 weken heb ik 4 beginnende striaestrepen onderaan m'n buik gevonden :'( en ik smeeeeer en smeeeeer als een gek maar het helpt niet!
Ik las ook dat het erfelijk is bepaald op het krijgen van striae. Nou had mijn moeder er geen last van alleen op haar borst. Daar heb ik ook last van gekregen. Dus ben benieuwd of het verder wegblijft. Ze raden op sites het onderstaande gewoon aan, om het toch proberen te voorkomen: (Etherische) oliën Uierzalf / spenenzalf Vochtinbrengende crèmes Bodylotion En verder: Vitamine E supplementen Een regelmatige huidmassage Voldoende water drinken Corrigerend ondergoed Voorzichtig scrubben en/of peelen Een gezonde, gevarieerde en uitgebalanceerde voeding Dus dames niet de moet opgeven en gewoon lkkr blijven smeren!
Nou hier hielp ook niets hoor.... heb bij de eerste alles gesmeerd wat je maar kon smeren en heb echt een mega tijgerprint. Mijn gyn zegt ook dat je daar niets aan kan doen, dat zelfs smeren niet helpt. Een kwestie van pech hebben. Wat ook vaak zo is hoe jonger je bent hoe meer kans op een printje. Dit omdat je huid nog niet zo elastisch is en gemakkelijk meerekt. Wat verder ook telt is natuurlijk de manier waarop je groei, groei je heel gelijdelijk aan dat heb je minder kans maar groei je met spurten dan heb je gewoon meer kans op strepen. Ook kan je de pech hebben dat er tijdens de bevalling er nog een paar ontstaan....Door de druk die dan op je buik komt.
Hier ook last van striae, alleen op mijn buik..niet op mijn borsten! Ben wel bezig met bio oil maar ach zie wel of het weg trekt of niet...ze worden uiteindelijk wit hihih Mijn buikfoto vandaag met 31w 3 dagen Bekijk bijlage 246442
prachtige buikjes!! en december, jij bent nu ook lekker aan het groeien zeg! je haalt me straks nog in striae, hier nog niets te ontdekken.. ben benieuwd of het zo blijft