buikjes juli 2012

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jo1984, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Noel mooie buik hoor!

2. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Zie trouwens wel mooie strakke buiken, ik heb echt veel striemen, nog meer dames met veel striemen?

3. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Alleen die ik al had (ik 'draag' die al vanaf mijn pubertijd), ben zo blij dat er nog geen nieuwe bijgekomen zijn. Maar wat niet is, kan nog komen: m'n buik zit nu in een groeispurt.

4. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Noel mooie buik hoor..

Ik heb ook striemen op mn buik, helaas..tja ze komen zo maar ineens opzetten..je doet er echt niets aan..en tja ik heb ook gesmeerd...:)

5. BABYxBUTTERFLY

BABYxBUTTERFLY Actief lid

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    11.jpg

mijn buikje met 32 weken ! hier wel veel last van een meisje die me ribben naar de fillestijnen schopt hahah.. wel fijn zo'n druk kindje maar doet wel erg pijn.. gezwollen voeten nog geen last van gehad volgens mij.. wel dat me benen ineens aanvoelen als lood.. en lekborsten ook nog niet.. tot nu toe 2x gebeurt een klein vlekje.. ben benieuwd haha..

6. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    BabyXbutterfly mooi puntje hoor!

Ja ik heb op mijn buik nog geen striemen, maar idd komen ineens opzetten. Ik heb wel van vorige zw op mijn borste. GIng van D naar G en daar waren ze niet voor gemaakt schijnaar hahaha en heb nu striemen op de binnenkant van me dijen. Heb ook echt flinke kont en bovenbenen gekregen hoor pff en dan zeggen ze bij jongen heb je alleen buik ja ja.

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

Mooi rond bolletje!! :D

8. BABYxBUTTERFLY

BABYxBUTTERFLY Actief lid

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    Bedankt voor de reacties ! Striemen hier nog niet gezien op mn buik.. hoop dat t ook zo blijft, wel een paar lichte op me borst maar heb t gevoel dat me borsten niet groter worden? :p ziet er echt stom uit , dikke buik en kleine borsten hahaha :p

9. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Oke hihih ben dus niet de enige met striemen, vind het best jammer dat ik er zoveel heb!
    Maar ik weet er is niks aan te doen!!! En je krijgt er iets moois voor terug ook dat weet ik..

Babybutterfly wat een mooie buik zeg!! echt een bolletje he!!

10. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Wat een mooie buiken komen er voorbij! Hier gelukkig ook (nog) geen striemen. Maar het groeien gaat ook zeer voorspoedig, geen harde spurten. Mijn moeder had ze ook niet, dus wie weet ook genetisch?!

11. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
  12. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Mooie buik meid!!!

Ik blijf soms een puntbuik houden, en soms is hij rond, zo grappig!
    Mijn buik vandaag! (32w6d)
    32w6d (1).jpg

32w6d (2).jpg

13. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Mijn buik met 32 weken precies :D

Bijgevoegde bestanden:

14. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Ukkie en ikhebjelief mooi hoor en van die broeken hebben we allemaal denk ik ;)
    Erica ook mooi bolletje redelijk bescheiden nog als ik vergelijk met mij zelf. Maar ja ik heb al een bewoner gehad scheelt ook ha ha

15. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    @ Noel: ik draag ook erg in de breedte - m'n baarmoeder neemt de ruimte die t heeft erg goed in haha -, daarom komt ze niet zo naar voren. Je kunt nu in ieder geval goed zien dat ik in verwachting ben, dat is echt heel lang niet zo geweest. En inderdaad, met een 2e bewoner gaat t net wat sneller allemaal ;)

16. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Mooie buiken alweer dames.

17. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Ja die lekkere broeken zijn wel favoriet denk ik onder iedereen....wat een mooie en verschillende vormen buiken hebben we weer dames, gaat alles goed bij iedereen verder? Hier intake kraamzorg net gehad. Ging allemaal prima.....verder een weekje eerder gestopt met werken ivm bekkenpijn....dus het wennen aan niet hoeven werken is van start!!

Foto van vandaag 33.1

Bijgevoegde bestanden:

18. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

Mijn buik met 34 weken! Beetje jammer van die striemen maarja je ontkomt er blijkbaar niet aan:)

Bijgevoegde bestanden:

19. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Mooie buikjes weer dames!! :) Je ziet echt dat geen buik hetzelfde is.
    Hier nu echt aan het aftellen tot ik met verlof ga! :D Moet 3 weken en 2 dagen, tenzij er complicaties komen, maar daar gaan we niet vanuit he. ;) Gaat echt onwijs hart nu moet ik zeggen!!
    Nou hier ook maar weer eens een foto van mijn buikkie!
    Vandaag genomen dus 32 weken en 4 dagen.

Bijgevoegde bestanden:

• 32+4.jpg
      32+4.jpg
      Bestandsgrootte:
      18 KB
      Weergaven:
      19
  20. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0