Wat gaan we hard! Mooie buikkies dames! Zijn jullie ook al aan het aftellen? Ik merk echt dat het nu zo'n soort countdown word, zeker nu ik nog maar 2 weken hoef te werken! En hebben jullie ook alles al klaar?
Ik heb alles al klaar ja. Ben zelfs gestart met inpakken voor de vluchttas. Langzaam aan komt daar steeds wat bij. Maar goed, ik zit nu ook bijna twee weken al thuis. De box moet alleen nog wel een likje verf. We hebben deze al twee keer gegrond, wat een pokkewerk zeg! Maar goed, we zijn eraan begonnen en nu maken we het af. En dit weekend ben ik alleen, manlief zit paar honderd km verderop in Berlijn. Niks aan! Ben hele weken al alleen, dan wil je juist in het weekend wel wat gezelligheid. Maar ach, morgenavond is hij er weer. Gisteren hebben we de groeiecho gehad en alles zag er erg goed uit! Hij weegt zo'n 2035 gram en wordt waarschijnlijk een 7 ponder. Helemaal prima! Fijn om hem weer op het scherm te zien. Hij was zo lekker druk! Ik merk sowieso nu sinds 2 dagen dat hij aan een stuk door bijna beweegt. Wat een actieveling. Heeft ie niet van mij hoor, haha.
Hier is het verlof al begonnen, maar ben aan de ene kant serieus aan het aftellen en hoop ergens dat de kleine besluit niet na de 40 weken te komen, maar aan de andere kant vind ik het ook wel lekker als ze nog even blijft zitten. Het is de laatste zwangerschap en ik geniet nog zo van het gestamp in mijn buik. De lichamelijke klachten ga ik echt niet missen. En ik moet eerlijk zeggen dat ik heel erg tegen de bevalling opzie, dus van mij hoeft het daarom ook nog niet zo nodig. Hier verder nog helemaal niet klaar voor de komst van de kleine. De kamer is nu wel behangen, maar beneden is het nog niet klaar en dat zal over ruim 2 weken pas klaar zijn en dan moet mijn huis nog stofvrij gemaakt worden. Dus voorlopig toch nog maar even blijven zitten. Woepie fijn dat de echo goed was en al een lekker gewichtje van jullie kleine. De onze woog vorige week op 33+4 1950 gram en zal een fijn poppetje worden volgends de gyn en de verloskundige. Maar ja er zit altijd een foutmarge in dus we wachten af.
Mooi hoor! Ik krijg van meerdere te horen dat ik zo'n grote buik heb en of t geen tweeling is.... Nu ligt laatste vrij gevoelig omdat het dit wel was in begin maar buiten dat, heb ik net zo'n buik als jullie. Naar mijn idee niks gigantische gewoon nou zwanger toch. Laat ons maar mooi pronken hoor.
Er zitten weer mooie buiken bij! Ik heb je lief, je buik lijkt wel laag te zitten. Maar heb je eerdere buik niet gezien. Misschien istie al wat aan het indalen? Anni, hier ook aftellen. Heb veel kwalen, dus ben er wel wat klaar mee. Maar tóch aan de andere kant... Het is ook wel heel bijzonder om zo'n beebske in je buik te hebben en een veiligere plek dan mijn buik is er niet Woepie, herkenbaar dat vele alleen zijn. Is niks aan he? Je wil je manneke het liefst dicht bij je hebben nu! Ennuh hier de vluchttas ook al (een poos) klaar. In onze familie komen veel vroeggeboortes voor, vandaar... Fijn dat de echo goed was! Oxbow, vind je dat niet vervelend dat het nog niet klaar is? Volgens mij zit er al wat verschil in het gewicht tussen jongens en meisjes... Bij onze groei echo (32.2 week) woog Ukkepuk 1953 gram. Hier alles uitgewassen en gestreken. Pff wat een rotwerk. Onze Ukkepuk heeft me ook een stapel kleren! Maar nu alles lekker schoon. Alleen zijn kamertje nog een keer goed poetsen en hij kan maar komen! Vandaag was ik in een babyzaak. Daar raadden ze me hydrofiele spuugdoekjes aan ipv de badstof. Weten jullie wat beter is? Ik ken alleen de badstof. En weten jullie of er in de wieg nu wel of niet een plastic zeiltje/molton moet? Liefs
Oeh dat is dan wel pijnlijk. Het andere vruchtje is in het begin afgestorven? Hier 'schrikken' mensen als ze horen dat ik al 34 weken ben. Laatst dacht iemand dat ik 27 weken was.... Bescheiden buik blijkbaar hihi En inderdaad SHOWEN DIE BUIK!!!
Hi Noel...Kan erg vervelend zijn niet? Ik hoor ook al een week of tig 'zijn het er geen twee?' 'nou je hoeft zeker niet zo lang meer he?' Op een gegeven moment heb je het wel gehoord... Gewoon lekker showen die buik, helemaal niks mis mee! Super ik heb je lief, misschien is je buik inderdaad al wat gezakt, zou het niet kunnen zeggen, maar het kan goed! Ik draag mijn kindjes altijd vrij laag...Tegen het einde hangen ze me bijna tussen de knieen, hahahaha (dat is zwaar overdreven natuurlijk) IK vind het in elk geval een mooi bulleke!
@jo is met 6/7 wk gestopt, heb veel bloedverlies gehad maar hij zit er nog steeds in. Dus zijn dubbel dankbaar voor deze spruit. Naar idd liliage n iet altijd leuk, terwijl ik echt niet flink ben, maar menen roepen t altijd lijkt wel. Ach laat maar waaien, ik vind dat wij mooie buiken gegeven hier, grit of klein
Thanks dat jullie me buikje ook mooi vinden!! IK zie hier alleen maar mooie buikjes voorbij komen hihih!! geweldig! Zien jullie ook overal zwangere dames?
Je ziet idd allemaal zwangere buiken komen, zijn allemaal dames die zich de winter iig niet verveelt hebben of t koud gehad hebben...