Hey hey meiden, Is alweer een tijd geleden (heb heel lang zonder internet gezeten :s) maar daar ben ik weer Inmiddels 33 weken zwanger en wat zal ik blij zijn als de kleine er is zeg. De kleine is nu aan het indalen maar schuift met zijn hoofd waarschijnlijk over een spiertje heen onderin en daardoor heel erg last van mijn rug. Maarja ik heb het extreme overgeven al overleefd dus dit kan er ook nog wel bij hahaha. Ben wel helemaal happy met mijn buik en de kleine beweegt heeeel erg veel. Das echt zo een lekker gevoel (meestal dan hahaha). Mijn zoon vindt dat ook helemaal geweldig om te zien. Mijn broer heeft nu door dat als hij zijn telefoon met muziek aan op mijn buik legt de baby tegen de tel aan gaat liggen trappen. Dikke lol dus. Voel me af en toe wel een beetje een attractie hahahaha.
Ik heb weer een hoop mooie buiken voorbij zien komen.. De babykamer is hier AF ! Eindelijk haha, moet alleen nog even een kleine aanpassing doen aan het wiegje en dan is dat ook weer klaar.. Vlucht tas heb ik nog niet ingepakt maar ga dit ergens rond volgende week doen denk ik.. heb met 33+2 een groei echo gehad & alles was in orde.. Wel zei de gyn dat me meisje onder het gemiddelde zit kwa groei, maar ik me hier niet zorgen over hoefde te maken.. Wel had ze onwijs lange benen en woog al 1920 gram. Ze was al flink ingedaald en heb ook van die enorme steken bij mijn "doos" zeg maar, en ze vertelde mij dat dit indaal weeen waren dus ben benieuwd.. ook kreeg ik de mededeling dat zowel de gyn als de verloskundige vermoeden dat ze rond de 37 a 38 weken zal komen dus ben zooo onwijs benieuwd hahaha.. Zou wel leuk zijn als ze daadwerkelijk gelijk zouden hebben.. Maar baby's wil is baby's wet ! Wie van jullie heeft trouwens ook een baby die heeeel vaak de hik heeft? Die van mij heeft het wel minimaal 1x per dag.. Soms best vervelend want t blijft aanhouden hahaha.. Ik zal zo weer even een bijdrage van mijn buikje plaatsen
Wat een prachtige buiken zie ik weer voorbij komen zeg!!! Even ter vergelijking Bekijk bijlage 250531
Mooi gegroeid weer hè, ik heb je lief leuk gezicht zo dat verschil. Meeste buiken zijn hier zij aanzicht, maar hebben hier mensen laat van en donkere step op der buik? Ik had bij mij dochter een onder me navel, die is er nu ook maar heb ook een lichtere boven me navel! Deze loopt tot tussen mijn borsten ongeveer... Hoop maar weer daar alles mooi weg trekt. Vind t nu mooi maar niet straks als ik (hopelijk) weer en platte buik heb.
Ik ben hier steeds minder te vinden maar heb vandaag een fotoshoot gehad dus zal zodra ik de foto's heb er een paar plaatsen ben nu 35.4 weken zwanger, en alles gaat goed! ze is nog niet ingedaald maar ligt wel naar beneden en weegt ongeveer 6 pond nu, dus hoop dat ze neit te zwaar word.. maar de vk zei dat ze schatte dat over 4 weken de baby tussen de 6,5en 7 pond weegt..... ik ben er helemaal klaar voor,van mij mag ze over 2 weken al komen
Hoi mama's (in spé) Deze morgen heb ik naar de kraamafdeling gebeld omdat ik beetje ongerust was omdat ik m'n mannetje ff ni gevoeld had. Was gelukkig niks! Hij had gewoon geen zin denk ik! Daarna even bij de gynaecologe op controle moeten gaan. Hij weegt al 2,259kg. Dus loopt goed volgens schema. Verder heeft ze mijn baarmoederhals gemeten en die was nu 3,36cm. 2 weken geleden was die 4cm. Maar niks om me zorgen over te maken natuurlijk. Alles zit nog 'pot toe'!! Met mij gaat het mentaal jammer genoeg iets minder goed. Ik ben bijna 8 weken geleden weggegaan bij mijn vriend, de vader van mijn ongeboren zoontje. En dat blijft nog heel lang hangen en is emotioneel heel zwaar. Zit dus al jammer genoeg weken in een prenatale depressie ...
God Kayke, wat een situatie zeg! Lijkt mij een heftig besluit. Sterkte ermee! Tot nog toe gaat het lekker hier, ook streeploze buik en geen tijgerprintje. Ik hoop dat het zo blijft. We gaan nu richting de 34 weken en dan ben je officieel hoogzwanger. Ik voel me al 3 weken hoogzwanger, haha. Slapen is echt wel een toestand geworden. Zo vaak wakker in de nacht en last van de benen, niet grappig. resultaat, altijd moe. Maar ach, als je niet werkt.....ik doe genoeg dutjes overdag, heerlijk! Wie van jullie denkt dat de baby eerder komt?
@kayke: jeetje zeg wat een besluit in deze situatie. Maar dat doe je ook niet zomaar. Sterkte ermee.... @woepie: ik denk dat ons ventje eerder komt, maar denk er maar niet teveel aan want je zal zien dat het niet zo is hihihih....
Ik denk (en hoop) dat ze met 38 weken komt. Vind ik lang genoeg geweest. En dan kan ik ook nog eens gewoon thuis bevallen, als alles goed gaat natuurlijk. 9 maanden vind ik errug lang hoor, 5 maanden was ook goed geweest
Sorry dames, even geen buikfoto maar een echo foto Bekijk bijlage 251044 Vandaag mee gekregen we hadden de groeiecho! Alles is overigens goed, kleine is niet meer zo groot als ze verwachten! Word geschat op 2600 gram en loopt goed binnen de lijnen! We zijn zo trots!
Kayke heftig hoor om in je zwangerschap er alleen voor te komen staan. Ik heb je lief, owww dat neusje hihi Woepie heerlijk nog geen tijgerprint. Hier gelukkig ook nog niets. Hoop dat het zo blijft. brrrr lijkt me zo naar Silvaantje ik ben benieuwd naar de foto's. Was het leuk zo'n fotoshoot? Ingeping ik ga er van uit dat ik tot 42 weken loop. Dan zal het altijd meevallen hihi Kellie haha 5 maanden was inderdaad lang genoeg geweest. De eerste en laatste weken mogen ze wel schrappen. Ik heb weer een nieuwe buikkie foto. Onze uk was afgelopen maandag bij de controle nog niet ingedaald. Mag van mij wel, heb het zo nu en dan echt spaans benauwd. Bekijk bijlage 251115
Ik ben creatief geweest met foto's en dat wilde ik delen, omdat ik er trots op ben! Je moet wat doen in je verlof he. Als verrassing heb ik er een heleboel verschillende laten afdrukken en dat wil ik aan mijn s=ouders en vriendlief geven. natuurlijk met vaderdag in een mooie lijst. Ik laat er hier twee zien van mij alleen uit privacy overwegingen.