Mooi! Ook echt weer goed gegroeid.vraag me af of het nu nog bel groter word of alleen voller. Had mijn buik gemeten 113 en normaal al 85 schaam schaam
Leuk om weer wat buiken te spotten! Wie heeft er nog meer zijn omvang gemeten? Jo, jij bent dus stiekem ook een beetje bang dat het alsnog mis gaat. Ik wil die gedachte niet toelaten, maar ik ervaar dat ook af en toe. Dan denk ik, als hij nu er is dan lijkt me dat minder gevaarlijk dan te lang blijven zitten. Maar misschien zit ik er volkomen naast. En die kans is zo ontzettend klein. Maar toch. Butterfly, waarom denkt de VK dat ze eerder komt?
Ik heb geen omvang gemeten, durf ik niet aan haha Ik heb inderdaad de angst dat het nu alsnog mis zal gaan. We hebben een poosje moeten wachten op deze zwangerschap (vlak voor IVF zwanger geraakt) en de maand voor de posi test een mk gehad. Ik weet dus hoe kwetsbaar het is en dat het niet vanzelfsprekend is. Op de een of andere manier kan ik het me niet voorstellen dat het dit keer wel goed zal gaan. Ik zal blij zijn als ik hem gezond en wel in mijn armen heb!
1 omdat ze al ingedaald is vanaf week 32 ofzo. en 2 ik ben nog steeds een roker :x ik weet 't *schaamschaam* dus is de kans op een vroeggeboorte groter..
Haha, omvang meten, met een meetlint uit je naaidoos bv. Als je die tenminste hebt. Niet met een rolmaat, dat lukt niet zo goed
wauw roos prachtige foto.. super zo met je andere kleintje! Hier gister nog maals een groeiecho gehad. Onze dame ligt inmiddels ongeveer 6 weken voor op de groei en komt daarmee ruim boven de p95 lijn. Verder ligt ze ook in stuit. Dit alles bij elkaar maakt dat gisteren de datum voor de ks is gepland. Mocht ze zich niet eerder aandienen natuurlijk.
Jeetje mama 322 (of was het nou 332) in ieder geval, wat een verhaal, 6 weken voor op groei. Ik hoop dat de keizersnede niet lang meer op zich laat wachten. Lijkt me heftig! Zojuist bij vk geweest en alles zag er goed uit. Bloeddruk goed, bezig met indalen, lag alleen nog niet vast en regelmatige hartslag. Kon de aankomende tijd wel steken bij de vagina verwachten. Maar dat heb ik van de week ook gehad. Dus ik dacht, wellicht is hij al volledig ingedaald. Maar goed, dat komt wel ga ik vanuit.
Jeetje mama 332 wanneer is de ks? Spannend hè, maar beter dat ze t nu weten als op moment van bevalling... Woepie ik heb dat ook hoor veel steken en druk gevoel op je blaas. Maar merk dat ie nog omhoog en omlaag beweegt. Ene moment moet ik hem weg sturen bij me ribben andere moment is me buik boven leeg en begint de boling pas bij me navel. Vraag me af wanneer ze vast zitten
ff ego; het gaat hier niet zo lekker. Heb bekkeninstabiliteit en reuma waar ik nu behoorlijk veel pijn van heb. Kan hierdoor niet meer slapen. Vannacht door pure vermoeidheid zelfs moeten braken. Ik ben op en ga het echt niet meer trekken tot 42 weken... Manlief was het zat en heeft de ha gebeld. Ik moet nu de max dosis paracetamol slikken en als dat niet helpt binnen een week wordt ik hoogstwaarschijnlijk opgenomen en krijg ik morfine
Ik volg dit topic al eventjes, maar had eerder nooit een buikfoto geplaatst. Ik ben in verwachting van mijn eerste kindje, een jongetje en verwacht hem op 27 juli. Ik ben nu 34 weken zwanger en heb echt een heerlijke zwangerschap.. zou altijd wel zwanger willen zijn!!
Hoi mama's ^^ In mei heb ik een 3D echo laten maken. Ik was toen net geen 30 weken. Ik dacht er nu eens aan om een stukje van die dvd te filmen. Dit is de link, want heb het filmpje op youtube gezet. Veel kijkplezier. Kijk zeker goed op 2 minuten en 12 seconden ... Dan steekt ie zijn tong uit! 3D Echo - 30 weeks - YouTube
Hey meiden thnx voor jullie reacties! De ks zal plaats vinden op 13/7 mocht mevrouw niet beslissen eerder aan te dienen Ik ben uitgereken op 16/7 dus tis niet zo ver van de 40 weken. Ik vind het geen probleem. Ik voel me nog super goed en heb hier in huis nog wel het een en ander te doen Het komt voor mij niet als een verassing. Het is iets waar ik vanaf het begin al rekening mee heb gehouden. Dus het komt niet echt rauw op mijn dak. Vind het wel grappig dat mevrouw er echt alles aan doet om niet natuurlijk geboren te worden, door op het laatst nog even in stuit te gaan liggen hihi Jo jeetje meid! Ik hoop dat het iets tijdelijks is en dat je je snel een stuk beter voelt! Lekker je rust pakken ook overdag! caruza... heerlijk he zwanger zijn! Ik kan er ook zooo van genieten!
Jo, heftig! Hoe heb je vannacht geslapen dan?ook slecht? Pf.ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent.. Sterkte! xxx