buikjes juli 2012

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jo1984, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @ Jo: dikke knuffel meid. Hopelijk ben je de nacht een beetje doorgekomen....

@ mama322: lijkt me wel apart om dan nu al de geboortedatum van je kindje te weten. Ben benieuwd of mevrouwtje ook netjes gaat wachten tot die tijd hihi.

Weer mooie buiken gezien hier!

2. Silvaantje

Silvaantje Actief lid

20 dec 2011
    142
    0
    0
    Ik werk als huishoudelijke hulp en nog twee dagen
    Leiden
    Ff geen buikfoto, moet nog steeds van de fotoshoot uploaden maar heb de foto'snog niet binnen...

maar ik wilde toch even kwijt.... morgen 37 weken...!!!!!!!!! en ik ben het zwangerzijn zo zat, ik hoop dat ze volgende week gewoon al komt :---) ben helemaal hyper dat het nu echt zo dichtbij komt allemaal, ik ben bang voor de bevalling maar ook zo nieuwsgierig hoe het allemaal zal gaan en hoe het begint en alles......................

3. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou daar ben ik weer eens een keer. Heb al lang geen foto meer gepost. Dus bij deze:

Vandaag laatste werkdag gehad. Eindelijk verlof. Nu lekker nog genieten!

4. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie fotos allemaal trouwens! Prachtig!!

5. Mama322

Mama322 Actief lid

29 aug 2011
    384
    0
    0
    Gaaf shirtje bilou!

6. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Bedankt voor jullie lieve woorden.
    Nog steeds pijn... Nog ffies doorbijten vrees ik. Wil liever niet aan de morfine ;)

Mooie buikkies weer!!!

7. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Mooi weer allemaal!

Jo ik had gereageerd, maar blijkbaar niet doorgekomen. En idd ff doorbijten je kunt niet anders maar leuk is anders! Zit in zelfde soort situatie. Slaap weinig, heb nog en kleine rondlopen, heb dag en nacht voorweeen. Ze doen niks in zh zolang kleine t goed maakt is t goed wij hebben ervoor gekozen dus uitzitten. Hier willen ze me een nacht opnemen en platspuiten, maar thuis is t naar mijn idee weer na 3 dagen terug bij af.
    Sterke en hopen dat t beter word voor je!

8. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jeetje zeg. Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Sterkte meid.

9. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik heb trouwens ook nog een echofoto. :eek:

Bijgevoegde bestanden:

10. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Bilou, wat een prachtig rond buikje en wat zie je er verder nog mooi in shape uit!
    Klinkt stom, alsof ik weer iets te zeggen heb over de grootte van een buik...Maar het is een compliment! Ik zou veeel liever ook zo'n buikje hebben en verder wat meer in vorm blijven:D

En wat een gave echo foto!

11. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee lilage! Bedankt voor je compliment. *bloos*

Heb gedurende mijn hele zwangerschap tot nu toe veel gelopen. (werk) denk dat dat veel heeft uitgemaakt haha.

12. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog mijn foto's van een week terug met 34,3 dagen en nog een verschil tussen 4 en 34 hihi

En bilou, waaauw prachtige echofoto!!!

Bijgevoegde bestanden:

13. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik! Zo te zien lekker straie vrij of niet?

14. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Vlinder en Bilou: mooie buiken meiden.

Bilou: prachtige echofoto!

15. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Gisteren:

Bijgevoegde bestanden:

16. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bilou klopt ben.nog helemaal streepvrij!! Hopen dat het zo blijft de laatste weken.

December mooie foto, benieuwd naar de rest!(maar jij zelf.natuurlijk ook haha)

17. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Bedankt vlinder, nou ben inderdaad ook benieuwd. Zeker nu ik al een voorproefje heb gehad haha.

18. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Volgens de omvang goei ik wel, maar ik zie het niet meer. Dik is dik op een gegeven moment:p
    Heel veel meer groeien (afgezien van het kind dan) hoef ik zelf ook niet meer hoor, haha. Maar ik zal daar wel niets op te zeggen hebben. Go with the flow! Het slapen is echt een regelrechte ramp de laatste nachten. Gelukkig kan ik gewoon bijtanken overdag. Maar echt energie opbouwen voor de bevalling lukt zo niet. Wel heb ik rust in mijn hoofd. Het gekke is dat ik helemaal niet zo angstig ben voor de bevalling. Soms vliegt het me wel aan en denk ik ineens dat ik het niet kan. Maar dat zijn momentjes. Vaker denk ik, ik heb er zin in, laat maar komen. Hoe staan jullie erin? De familie wil het liefste dat wij poliklinisch bevallen. Zien zo'n thuisbevalling (waarvan ik zelf nog niet eens zeker ben of dat het gaat worden) helemaal niet zitten. Ik hou het maar op ongerustheid, wat lief is natuurlijk. Toch wil ik het zelf beslissen, zonder druk van buitenaf. Ik begin dan gewoon over iets anders;)

Bijgevoegde bestanden:

19. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Prachtige buikkies weer!!!

Hier mijn bijdrage van deze week: (36 weken)

buik bewerkt webpagina.jpg

muisjes bewerkt.jpg

20. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    prachtig jo!

Deel Deze Pagina