Jo wat mooi! Ik heb nog een vraagje. Moeten alle knuffels ook gewassen worden van tevoren? En moet je je kraampakket meenemen naar het ziekenhuis, mocht je daar naartoe gan?
Ehm, alles wassen, dat moet je echt zelf weten. Nieuwe kleertjes enzo is fijn vanwege evt. stoffen die er in kunnen zitten, maar overdrijven is ook echt een vak hoor Ik zou aan knuffels echt niet beginnen En dat kraampakket laat je lekker thuis als je naar het zieknhuis gaat! Daar hebben ze alles in overvloed...Ook geen luiers ofzo meenemen hoor, krijg je allemaal! Tip is wel, als je het niet gebruikt, om je kraamhulp te vragen of ze nog een goede bestemming weet voor zo'n kraampakket...Soms nemen ze ze mee voor de voedselbank o.i.d. voor mensen die het niet hunh verzekering hebben zitten, of voor landen in Afrika ofzo, waar ze die spullen veels te duur verkopen!
Lilage bedankt voor je antwoord! Ik dacht al, ben ik een mindere moeder als ik niet alles was en strijk. Kijk, mijn huis is aardig stofvrij gezien mijn vent een stofallergie heeft. Dus poetsen zit al aardig in het systeem. Maar het gaat mij ook zo ver om alles te wassen. Vind het overigens ook zo zonde van alle mooie knuffels die ik heb gekregen. (hoop ook dat er niet veel meer bijkomen, wat moet een kind er toch mee he) Bovendien vind ik het strijken van babykleertjes ook zo'n onzin! Maar dat is mijn mening. Je moet nog oppassen dat de strijkbout er niet aan vastplakt. Ik heb dan wel het lakentje gestreken, maar ik denk niet dat ik dat altijd blijf doen. Haha, zullen we het leuk houden! Vandaag heb ik in tegenstelling tot gisteren (heel de dag in de ochtendjas) flink gepoetst. Lekker de keuken uitgesopt. Dat kan ook erg goed voelen zeg! Maar zo'n rustdag tussendoor is ook heerlijk.
Ik heb de meeste knuffels wel uitgewassen, maar dat was vooral omdat ze al jaren in een doos hebben gezeten (veel zijn nog van mij geweest) Dan is het gewoon wat frisser als ze gewassen zijn. Maar alles wat nieuw gekregen is, heb ik lekker zo bij de rest gedaan. Dat vind ik ook niet nodig om uit te wassen. Ik ben dan wel weer zo'n muts die alles gaat zitten strijken. Mjah, dat is van m'n nesteldrang ook zowat het enige wat ik kan volhouden. Heb per ongeluk ook de hydrofiele luiers gestreken. Oeps. Nou ja, die kan ik altijd nog een keer uitwassen en goed strak uithangen... Ik ben echt blij dat mijn moeder vrijdag komt schoonmaken, ik kom er zelf niet meer aan toe - is lichamelijk veel te zwaar. Kijken hoever we dan komen, misschien dat ze dan volgende week ook nog een dagje komt. Ik zal morgen manlief weer even een foto van m'n buik laten maken.
Mooie buik mg! Ik heb dus wel alles gestreken Vind ik veel mooier in de kast staan, maar geloof niet dat het hierna ooit weer gestreken wordt hihi Ik plan geen uitjes ver van huis meer. Dit komt ook doordat ik niet lang kan zitten ivm mijn reuma en bekken... Heb voor maandag as een ritje van een uur naar een pasbevallen vriendin staan, maar stiekem weet ik dat ik dat niet meer redt, helaas...
Dank jullie wel! Mijn uitje voor vandaag was dus de kapper..vanmiddag nog even naar t tuincentrum, is hier 5 min vandaan.Heb nog bonnen van mijn verjaardag gekregen dus die ik ga even goed besteden. "mijn soort van schemaatje " Verder as.zaterdag met manlief dag Utrecht, miss saigon (35 wk zwanger) Dat weekend erop, verjaardag stiefopa(36w) Dat weekend erop, verjaardag vieren van manlief met fam en vrienden(37wk) Dat weekend erop, uiteten met mijn fam.(dan al 38 wk) Dat weekend erop..nog niets, denk met manlief nog eens lekker uit eten ofzo..mocht ik nog puf hebben(39w) Dat weekend erop..uitgerekende datum!haha!(40 wk) en verder de rest van de dagen lekker wat aanklungelen denk ik...
Mooie buiken weer dames. Het begint nu echt dichtbij te komen Hier mijn buik van afgelopen maandag met 38 weken. Bekijk bijlage 254610
bilou, waarom zou je niet uitjes kunnen plannen...mochten je weeen beginnen kun je naar huis, als je vliezen breken hebben mensen echt wel door wat er aan de hand is n je bevalt waarschijnlijk niet binnen 2 uur, en volgensmij kun je binnen 2 uur toch een heel eind komen met de auto toch ik heb nog wel vanalles gepland staan zelfs in de week van mn bevalling hahaha, je weet toch nooit wanneer t komt, maar ligt misschien ook aan hoe je je voelt...doen waar jij je iig goed bij voelt is altijd t beste!
mooie buikjes dames! Vlinder die van jou is al ingedaald zeker? Heb het idee dat hij wat lager zit...??? Ukkie jij hebt echt een bolletje! Leuk!!!
Jo1984, jep idd al vanaf 31.5 wkn dus erg vroeg...nu droeg ik mijn kindje de hele zwangerschap al wat lager maar nu helemaal hahaha. Grappig dat t zo opvalt hoor ik steeds meer!