Hoi,, Ik had al een hele week last van pijnlijke voorweeën + buikloop! IK maakte me toch om de duur echt wel zorgen en ben naar de materniteit gegaan. Ze hebben me een nachtje gehouden ter observatie en een infuus voor extra vocht. Alles is super met m'n kleine man. Hij weegt 2kg905 en ik heb 1 cm ontsluiting. Na het inwendig onderzoek, had ik wel enormmmm veel buik- en rugpijn! Dat is nu geleidelijk aan aan het weg trekken.
Oh kayke spannend! Hopelijk blijft ie nig heel even zitten, maar ken je gevoel. Toch fijn dat je nachtje kon blijven geeft wel wat rust vaak he.
In het begin was ik nog zo gedreven met buikfoto's maken en nu vergeet ik het al twee weken lang. Ik krijg het er zelf ook niet meer mooi op, moet dus mijn partner vragen. Maar goed, ik spiek wel steeds bij jullie. Ik heb wel de omvang gemeten, dat is weer met 5 cm toegenomen en sta dus nu op 105 cm. Best groot al zeg ik het zelf. Af en toe is de kleine echt super druk en gezellig in de weer, het volgende moment vraag ik me af of hij niet alleen maar ligt te slapen. Zijn vaste structuur is een beetje zoek. Ook heb ik nu kleine striemen aan de zijkant van mijn buik. Jammer, maar helaas. Het valt tot nog toe niet zo erg op. De nachtmerries zijn ook nog niet voorbij. Van de week gedroomd over doodgeboren kinderen. Gatver wat erg. Het is volgens mij een soort beschermingsmechanisme wat in werking treedt. Maar goed, beschermen tegen dit soort vreselijke gebeurtenissen kun je natuurlijk nooit. Hebben jullie ook last van nare angsten?
oehoe bij sommigen wordt het dus al lekker spannend En wat worden we lekker dik met zijn allen Mooie buikjes weer hoor!!! Woepie, de angst is herkenbaar hoor. Op de een of andere manier kom ik ook steeds verhalen over overleden kindjes/ horrorbevallingen etc tegen. Ook de meest rare dromen passeren de revue
Woepie, ik droomde vooral de eerste helft van mijn zwangerschap erg naar. Veelal over mijn eigen kinderen, gatverdamme! Ja, hoort erbij zeggen ze, maar het is vreselijk! Ik heb laatst ook mijn buikomtrek gemeten..ik zat op 118 cm...zie het er maar weer af te krijgen denk ik dan Mijn buik gaat echt hangen momenteel, raar gezicht Vandaag wel weer 2 flinke complimenten gehad over hoe ik eruit zie...Vreemd, want ik voel me erg onaantrekkelijk en heel erg zwaar. Maar toch lief dat anderen daar anders over denken, nietwaar?
Nou liliage is toch wat anders als altijd dat "commentaar"van wat heb je grote/kleine buik. Mijn buik zal ongeveer dezelfde omtgrek hebben, hij is wel stuk flinker als vorige zw. Hij is natruulijk al lekker een keer uirgerekt hahaha. Dromen had ik in het begin erg last van, maar nu niet meer en die enge dingen probeer ik los te laten want anders word ik gek denk. Moeilijk hoor woepie want in je slaap kun je er weinig aan doen. Wel mooi allemaal weer. Ik loop zo op eind van mijn latijn, v.a 23 wk rust ivm harde buiken, vocht, beide polsen carpale tunnel syndroom hoge bloeddruk ineens enzo dat we vandaag met gyn besproken hebben mocht mhr blijven zitten dat we gaan inleiden met 38 weken. Super gerustgesteld want zag dit niet mer zitten nog 4/5 weken. Mag ook blij zijn met 4/5 u slaap en kleine meid heeft ook haar moeder nodig. Maar 2wk is ook wel weer heel snel. Ineens krijg ik stress wat er nog moet gebeuren enzo. enzo. pff ook nooit goed he hahaha
Hihi Noel, ik las net een aantal berichtjes terug uit het gesloten buikjes forum...Waarin je je buikje een blubje noemt..Nou, niks meer van te zien! Sterkte trouwens!
Herkenbaar lilage dat anderen complimenten maken terwijl je jezelf een walrus voelt haha. Maar ik bedank ze wel altijd heel vriendelijk!
Ik ben vandaag 39 weken en ben het zoooooooo zat! Gister dacht ik echt dat er iets rommelde, veel pijn gehad.. uiteindelijk urine ingeleverd op ziekenhuis ivm eventuele blaasontsteking maar dat was het niet. Vandaag voor de zekerheid vk langsgeweest maar alles zit nog potdicht helaas en de pijn komt omdat ze nog steeds niet volledig is ingedaald maar dit wel aan het proberen is..
Mooie buikjes meiden! Het gaat nu spannend worden Lees dat sommigen al bijna hun kleintjes in de armen mogen houden! *Jaloers * Heel veel succes meiden, ik denk aan jullie! Ik probeer mijn buikfoto te uploaden, maar lukt niet met mijn iPhone?! Even proberen via de laptop straks...
Silvaantje die van mij is ook nog steeds niet ingedaald. Grrr eigenwijsjes hihi Ook hier hoop ik dat het snel begint, maar alles voelt nog rustig!
nou, als je nu nog striea vrij bent, heel grote kans dat dat zo blijft! Ik ben wel echt lichtelijk aan het 'oprekken' rondom de bellybutton...Jammer! Maar momenteel kan het me allemaal niet zoveel schelen eigenlijk...
Mooie buik zeg!! Maar zal wel pittig zwaar zijn denk lilage?? Hier echt niet striae vrij helaas. Tot de 30 weken wel en toen begon het een beetje en nu heb ik de boel goed op spanning en een mooie tijgerprint erop!!