Hallo, hier ben ik met vandag precis 38 weken, kan niet meer wachten tot 30 juli (hoop stikem dat ik niet te lang moet wachten). gr
Hier morgen de uitgerekende datum. Maar mijn gyn. zei vankorgen nog met de controle. Die datum is maar een berekening van een periode.....die twee weken erna worden niet voor niks benoemd omdat die echt qel aan de orde zijn bij veel vrouwen. Dus ik moest me er niet teveel aan vast pinnen....dat doe ik dan ook maar niet. Controle was verder goed. Kleine ligt goed en zit nog ruim in het sop dus ben benieuwd oelang hij het nig vol gaat houden daarbinnen!!!
@Bilou: ben ook heel benieuwd. Kijken wie er langer moet wachten hihihih.....hou je het nog uit? @Kelliee: Wat een heerlijke foto, geniet lekker....
Ja op zich is het goed vol te houden. Het wachten is killing. je voelt dan weer iets en dan denk je: oh, dat zal het zijn. Maar dan is het weer weg en zit je weer te wachten op iets wat op een wee zou kunnen lijken. pfff. Kellie: Wat een lieve foto zeg!
Mooie buik joh aapje!!! Die van mij blijft ook maar groeien.. haha... geen foto's meer gemaakt helaas... wil zo graag dat de kleine komt! maar ik zal niet de enige zijn hier denk ik. @ Ikhebjelief: wat een schatje.
ooohhh wat een schattige beebkes! en weer mooie dikke buikjes! Hier ook nog steeds een giga-pens! Ben het behoorlijk zat nu. Beebske zit nog steeds heerlijk volgens mij. Het huurcontract is al opgezegd, maar meneer heeft er een kraakpand van gemaakt Volgens mijn vader blijft hij nog wel een maand zitten