Spannend zeg! Zet hem op meid, je kan het hoor! Ik had ook rugweeen, heel pijnlijk Sterkte, hopelijk is jullie mannetje er snel!
Lieve allemaal, Afgelopen donderdag is onze zoon Maurits geboren! Iedereen die nog moet bevallen, sterkte met de laatste loodjes en succes met de bevalling.
Hey meiden, Afgelopen donderdag 26-7-12 is onze zoon Sem geboren.....hij woog 3980, nu 3720.....en hij is 55cm lang. Alles gaat goed. Het was best heftig maar zeker de moeite waard!!! Foto volgt nog ergens.....
Gefeliciteerd Daantje!Geniet ervan! Hier nog niks aan de hand helaas..ja het rommelt wel flink maar als het nu ook eens goed doorzet, GRAAG!...
Balen zeg missguit! Best vreemd, wij waren allebei gister uitgerekend, al ben jij nog zwanger en ik al 3 weken geleden bevallen. Heb je nog last van rugweeen?
Alle nieuwe bevallen dames van harte gefeliciteerd!! missguit meid ik hoop dat de kleine zich snel meld!! xxx
Hoi hoi! Ja ik loop er nog steeds rond. Vannacht vreselijke nacht gehad..weer om de 10 min elke keer fikse rugweeen en beenweeen dit keer, jeuj! Wel voor de zekerheid vk gebeld en ze ze zij dat ik nu 1cm ontsl had..ze heeft me gelijk gestript..nou ik moet zeggen 2 uur later; dit begint leuk ze werking te doen nu al rond de 5 a 6 min steeds heftigere rugweeeen en krampen..dus zal t nu echt HET zetje nodig geweest te zijn?wordt vervolgd
Ooooh spannend ik blijf even meekijken!! Ik ben zelf overigens ook bij 40 weken en 1 dag bevallen. Is helemaal prima gegaan. Succes meid!!!
Hoi Meiden. Ben hier alweer een tijd niet geweest.. Heb hier regelmatig buikfoto`s gepost, maar nu kan ik ook een mooie baby foto posten Op 12-07-2012 is onze mooie dochter Elise geboren. Ze woog 3820 en is 50 cm lang.. Hierbij een foto waar ze alweer 2 weekjes is Bekijk bijlage 263687
Gefeliciteerd dames! Ingeping! Onze zonen zijn op de zelfde dag geboren haha! Het is alweer de laatste dag van juli... Zijn er nog juli-dames die augustus in gaan?
Gefeliciteerd Ukkie! Volgens mij heeft jullie dochter prachtig lange benen Zou missguit al bevallen zijn? Nu gaan we naar augustus toe! Zitten jullie al bij een juli 2012 mama topic?
Ik ben vandaag om 03.36 bevallen van mijn zoon Senn, hierbij vast een foto.. het hele verhaal komt later! nu eerst genieten
Van harte gefeliciteerd! Wat een snoepie zeg echt lief! Geniet er lekker van en rust uit zou ik zeggen. Liefs