Missguit, gefeliciteeeerd! En wat een toeval, jij en Woepie (volgens mij) dezelfde naam, terwijl het helemaal geen veel voorkomende is Super! x
Missquit gefeliciteerd meid! Ik heb nog geen juli mama topic gezien, zou gezellig zijn. Ik spam ook en foto van onze komen, vind t zo'n scheetige foto ha ha
Gefeliciteerd missguit! Lekker genieten! En wat een moppies allemaal! Veel mannen geboren in ons topic zeg
Hai alle dames super gefeliciteerd.. Heb hier al even niet gepost, maar zoals Noël al zei er is nog geen juli topic.. Bij de mama's.. Lijkt mij ook wel erg gezellig..
Hallo dames, ik wil nog even vertellen dat ik op 30 juli om 1.36 uur de trotse mama ben geworden van Noa Hendrika Michella, roepnaam Noa. We zijn nu een paar dagen verder en ze doet het hartstikke goed. De borstvoeding komt ook steeds beter op gang. Ik heb ook een geweldige kraamhulp, dus geniet echt van deze kraamweek. Een foto hoop ik zo snel mogelijk te plaatsen
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/375922-juli-2012-mamas.html#post13264862 Hier de link naar het topic
*breekt even in* Zoo, die lijkt sprekend op de echo-foto op je avatar zeg Knap ventje! Iedereen gefeliciteerd met hun wonders!! Altijd leuk even buiken en daarna baby spieken *breekt weer uit*