Hallo allemaal, Ik kom heel graag in contact met dames die nu ongeveer net zo ver zijn met hun zwangerschap als ik. Het lijkt me leuk om elkaar te volgen en met elkaar te delen hoe je dit proces ervaart. Alvast gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
mamasince2010, wat leuk gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik bedacht me ook net hoe spannend ik het nog allemaal vind!
Hoi! Jullie uiteraard ook gefeliciteerd heel erg onwerkelijk.. al een paar testen gebruikt om te kijken of het wel echt zo is.. herkenbaar? hihi leuk om elkaar zo te kunnen volgen!
Oh wat leuk gefeliciteerd! Wanneer heb je positief getest? Ik gister. Dit is voor mij de eerste, ik vind het heel spannend en onwerkelijk. Ik heb het tot nu toe bij een test gehouden, het was een bevestiging van wat ik voelde. Ik ga van de week nog eens testen denk ik, maar ik heb geen twijfel.
Hier ook een positieve tester! Lov, jij hebt ook je topic geopend, dat is misschien makkelijker terug te vinden. Verhuizen met z'n allen?
Ja dan is net verdeeld in 2 helften....anders krijgen we een megatopic waarin te veel gekletst wordt... Hier is het http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/444317-1-15-februari-2014-mama-s.html
@babe86 ik heb getest op de 28ste, inmiddels ben ik verhuisd naar de topic van Lov23, kom je daar ook gezellig kletsen??