Zo even ter beoordeling mijn buik met 21,5 week. Ik heb te horen gekregen dat ik dikkertje dap ben, of ik zeker wist of het er geen twee zijn en een ander iemand zei weet je zeker dat je 21 weken bent en niet 31?! Ben benieuwd wat jullie vinden Gaat mijn buik echt zo hard?
Nou als jij een plofkip bent dan ben ik een varken !! Nee hoor, ik vind het wel meevallen hoor ! Natuurlijk zijn er altijd kleinere buikjes maar die van jou is echt niet overdreven hoor, gewoon trots op zijn en lekker mee pronken
Nou Rebekka je bent zeker geen plofkip haha maak je geen zorgen!!! Ik vind iedereen van ons junitopic zo op de foto trouwens allemaal redelijk gelijk lopen, er is geen gigantische uitschieter qua kleine/grote buik. Toch bijzonder, paar maandjes terug zaten we zo te wachten op onze buikjes en nu zijn ze er laat maar lekker groeien, kijken hoe dik ze worden
Mooi buikje Rebekka! Vind helemaal niet dat een overdreven grote buik hebt. Lekker trots zijn op je zwangere buik
Nee hoor, zeker niet! Volgens mij is mijn buik niet heel veel kleiner als die van jou, en ik ben morgen 'pas' 21 weken.
Zo ik heb al een tijdje niet meer gekeken maar ik zie een hoop mooie buikje voorbij komen! Maar Larissa het viel mij inderdaad ook op dat iedereen ineens echt zichtbare zwangere buikje krijgen. Ik heb sinds deze voor het eerst dat mensen ook aan mij vragen of ik misschien zwanger ben. Zo zichtbaar wordt het dus! Maar leuk om bij iedereen de groei te zien. Enne rebekka, je hebt een mooi buikje hoor!!! Naar mijn idee erg passend voor een zwangerschap van begin 20 weken. Maar wat kunnen mensen een commentaar hebben hè. Laat ze maar lekker praten!
pfieuw gelukkig maar. En dan ben ik ook geen 20 maar 21,5w op de foto Fijn in ieder geval al die positieve reacties. Durfde al bijna niet meer van mijn buikje te genieten omdat ik me te dik voelde door die opmerkingen!
Tja hoe je buik groeit daar heb je zelf weinig invloed op, dus lekker gaan genieten van die buik! Show het maar want je mag er trots op zijn!
ik kom ook even m n buik spammen het is mijn 5de zwangerschap en nog niet zo n heel flink buikje wel in ieder geval meer buik dan dat ik bij de andere 4 op het eind van de zwangerschap had
Saffron88, wat leuk we lopen precies gelijk! Hoe was jou echo ? Bij ons was gelukkig alles goed en onze kleine werkte voorbeeldig mee,en wat heerlijk om hem weer lekker te zien spartelen en zelfs was die aan het duimen en liet hij zijn handje + vingertjes zien,zooo leuk @ Rebekka, je hebt een mooi buikje hoor vind je helemaal niet dik dus gewoon lekker genieten van je zwangere buikje hoor! Hier beginnen mensen nu inderdaad ook zich af te vragen of ik zwanger ben,heel leuk nog wel voorzichtig maar toch! mama15, wat een mooi bescheiden buikje vooral voor je 5e zwangerschap! @ luca, ben je inmiddels weer beter ?
Het is alweer 2 weken geleden sinds mijn laatste foto dus hierbij een nieuwe (Zelfde shirt grotere buik) het begint nu echt zichtbaar te worden dat ik zwanger ben, leuk kan ik eindelijk echt pronken met m'n buik Afgelopen week kwam een meisje van 10 me op m'n werk een knuffel geven. Ineens prikt ze in m'n buik, hè ben je zwanger? Vervolgens ging ze alle kinderen langs om te vertellen dat ik zwanger ben
Weet iemand trouwens hoe ik kan voorkomen dat de foto's gekanteld geplaatst worden? Ik zet de foto's er met m'n telefoon op....
Jols mooi buikje! Als je hem niet gekanteld wilt hebben moet je hem draaien. Eerst 3x, dan opslaan, dan nog 1x en weer opslaan. Dus 360 graden uiteindelijk en dan slaat ie hem echt recht op. Tenminste zo doe ik het haha misschien is er een makkelijkere manier Mijn buik vandaag met 24 weken! Navel is officieel geplopt
Haha die van mij is nooit geplopt maar ja ik heb ook wel een speklaagje .... Net als die lijn op je buik, donkere tepels heb ik ook nooit gehad ! Het lijkt me zo leuk....