mijn vent vind die donkere tepels maar vreemd. haha de eerste is na een avond flink uit eten . de 2de is van zondag.
@Teddybeertje: ja inderdaad! Ook toevallig! Mijn echo was helemaal goed, we krijgen een dochter Weet jij het al? Ze lag wel helemaal verkeerd en draaide steeds weg, dat flikt ze elke echo Ze moet helemaal niks hebben van echo's en dopplers, echoscopiste is een uur bezig geweest om alles te zien Mijn navel is nog niet geplopt, wel zijn mijn tepels bijna zwart Ik moet nog steeds een nieuwe foto maken, ga VL vanavond of morgen eens aan zijn shirt trekken om even te helpen
Het is rustig hier met de buikfoto's. Hierbij weer een update van die van mij met 23+4. Heb het idee nu een beetje stil te staan.. Bekijk bijlage 307220
Bloembie mooi bescheiden buikje hoor! Ik wou dat het hier weer even stilstond.. Door het groeien zoveel last Van harde buiken zit echt midden in de grote groeispurt. Mijn buikje van deze week:
Wat een mooie buiken! Leuk dat het bij iedereen steeds zichtbaarder zwangere buiken worden. Wat gaat de tijd snel hè ik probeer bewust te genieten van m'n zwangerschap want het is ook zo weer voorbij!
Dag giraf, grappig hoe je het allemaal anders kan beleven. Ik moet zeggen dat ik ook steeds meer de kriebels heb dat ik straks ons kindje in m'n armen heb. Daar kijk ik wel echt naar uit!
Mooi giraf! Oh nee ik ben er echt nog langg niet klaar mee Komt doordat het bij de eerste allemaal zo moeizaam ging vanaf deze termijn (opgenomen, platte bedrust etc) en toen keek ik steeds zooo uit naar het eind. Nu probeer ik er echt meer van te genieten dus ik zit nu echt volop in mijn geniet-periode hihi Plus we zijn nog niet aan het kamertje begonnen, dochters kamer moet nog verbouwd worden.. genoeg te doen nog hihi!
Mooie buiken giraf en luca! Hopelijk worden je harde buiken snel minder. Hier ook nog volop aan het genieten. Heb dan wel geen zwangerschap volgens het boekje met een hoop stressvolle momenten maar vind het nog wel heerlijk. Vooral wanneer ik haar voel. Natuurlijk ben ik heel nieuwsgierig hoe de kleine meid eruit ziet en heb ik zin om haar helemaal plat te knuffelen maar voorlopig nog maar even niet en geniet ik nog wel even verder.
Tsja ik weet het, en dan ben jij ook nog eens korter zwanger dan ik ben... Denk dat ik een echo op mijn buik ga plakken, dan geloven ze misschien écht dat er een baby in zit! haha
ik heb dat ook gehad dat je niet zag dat ik zwanger was, en dan altijd van die domme opmerkingen erover gehad. dat is iets wat ik toen wat minder vond nu bij mijn 5de zwangerschap ben ik bij 22 wkn nog dikker dan dat ik bij alle zwangerschappen op het eind was. wel 1 voordeel weer heel vlug in je oude kleding kunnen
wauw wat een mooie buiken weer zeg! Het is nu al wel echt goed zichtbaar Grappig hoe verschillend de meningen zijn, de een zou het liefste morgen zijn kindje al in de armen willen hebben(bij wijze van) en de ander geniet nog liever van aantal maanden zwangerschap! Ben zelf wel heel nieuwschierig naar de kleine,maar vind het ook leuk en bijzonder om de kleine in mijn buik te voelen en alles daarom heen! Hier is mijn buikje ook al aardig gegroeit zal volgende week weer eens keertje een foto maken.. Hoever zijn jullie al met de kamertjes en uitzet ?