buikjes juni 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kleinmonster, 20 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Een ploppende navel en donkere tepels lijkt je leuk? Mm mm oké... Haha

2. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    mijn vent vind die donkere tepels maar vreemd. haha
    de eerste is na een avond flink uit eten :D. de 2de is van zondag.

3. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    @Teddybeertje: ja inderdaad! Ook toevallig! Mijn echo was helemaal goed, we krijgen een dochter :D Weet jij het al? Ze lag wel helemaal verkeerd en draaide steeds weg, dat flikt ze elke echo :p Ze moet helemaal niks hebben van echo's en dopplers, echoscopiste is een uur bezig geweest om alles te zien ;)

Mijn navel is nog niet geplopt, wel zijn mijn tepels bijna zwart :$

Ik moet nog steeds een nieuwe foto maken, ga VL vanavond of morgen eens aan zijn shirt trekken om even te helpen ;)

4. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tip, ik ga het proberen!

5. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saffron, gefeliciteerd met de goede echo!! Wat een geruststelling hè

6. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Het is rustig hier met de buikfoto's. Hierbij weer een update van die van mij met 23+4. Heb het idee nu een beetje stil te staan..

Bekijk bijlage 307220

7. Bloembie mooi bescheiden buikje hoor! Ik wou dat het hier weer even stilstond.. Door het groeien zoveel last Van harde buiken :( zit echt midden in de grote groeispurt. Mijn buikje van deze week:

8. giraf

giraf Niet meer actief

#208 giraf, 19 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 feb 2013
  9. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie buiken! Leuk dat het bij iedereen steeds zichtbaarder zwangere buiken worden. Wat gaat de tijd snel hè ik probeer bewust te genieten van m'n zwangerschap want het is ook zo weer voorbij!

10. giraf

giraf Niet meer actief

Hihi voor mijn gevoel duurt het nu juist heel lang....
    Kan al jaloers meelezen in de 'aftel-topics' :)

11. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag giraf, grappig hoe je het allemaal anders kan beleven. Ik moet zeggen dat ik ook steeds meer de kriebels heb dat ik straks ons kindje in m'n armen heb. Daar kijk ik wel echt naar uit!

12. Mooi giraf!

Oh nee ik ben er echt nog langg niet klaar mee :D Komt doordat het bij de eerste allemaal zo moeizaam ging vanaf deze termijn (opgenomen, platte bedrust etc) en toen keek ik steeds zooo uit naar het eind. Nu probeer ik er echt meer van te genieten dus ik zit nu echt volop in mijn geniet-periode hihi :D Plus we zijn nog niet aan het kamertje begonnen, dochters kamer moet nog verbouwd worden.. genoeg te doen nog hihi!

13. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Mooie buiken giraf en luca! Hopelijk worden je harde buiken snel minder.

Hier ook nog volop aan het genieten. Heb dan wel geen zwangerschap volgens het boekje met een hoop stressvolle momenten maar vind het nog wel heerlijk. Vooral wanneer ik haar voel. Natuurlijk ben ik heel nieuwsgierig hoe de kleine meid eruit ziet en heb ik zin om haar helemaal plat te knuffelen maar voorlopig nog maar even niet ;) en geniet ik nog wel even verder.

14. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ook maar eens even een buikje spammen:D

15. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    sow dat is een bescheiden buikje! vergeleken met jou heb ik echt een enorme toeter!

16. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Tsja ik weet het, en dan ben jij ook nog eens korter zwanger dan ik ben...;)
    Denk dat ik een echo op mijn buik ga plakken, dan geloven ze misschien écht dat er een baby in zit! haha

17. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    ik heb dat ook gehad dat je niet zag dat ik zwanger was, en dan altijd van die domme opmerkingen erover gehad.
    dat is iets wat ik toen wat minder vond
    nu bij mijn 5de zwangerschap ben ik bij 22 wkn nog dikker dan dat ik bij alle zwangerschappen op het eind was.
    wel 1 voordeel weer heel vlug in je oude kleding kunnen

18. Jaa hopeful ik zie verschil! Echt wel een buikje vergeleken met je deuk hoor! ;)

19. giraf

giraf Niet meer actief

Woehoe! Buik begint nu echt te komen he, leuk! :)

20. Teddybeertje

Teddybeertje Actief lid

9 jan 2011
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauw wat een mooie buiken weer zeg!
    Het is nu al wel echt goed zichtbaar ;)

Grappig hoe verschillend de meningen zijn, de een zou het liefste morgen zijn kindje al in de armen willen hebben(bij wijze van) en de ander geniet nog liever van aantal maanden zwangerschap!

Ben zelf wel heel nieuwschierig naar de kleine,maar vind het ook leuk en bijzonder om de kleine in mijn buik te voelen en alles daarom heen!

Hier is mijn buikje ook al aardig gegroeit zal volgende week weer eens keertje een foto maken..

Hoever zijn jullie al met de kamertjes en uitzet ?

Deel Deze Pagina