hier het kamertje al helemaal klaar geverfd. morgen de meubeltjes plaatsen en dan kan ik zondag de muur tekening erop tekenen en verven en dan aankleden kwa gordijntjes en accesoires
Wij zitten midden in een verbouwing,ik kan de kamer nog niet inrichten dus ik moet mezelf nu nog maar even tevreden houden met het kopen van de baby uitzet. Dat doe ik dan ook fanatiek
Ik ben nog nergens mee begonnen, maar de baby komt eerst bij ons op de kamer en later bij haar zus, dus het is alleen een kwestie van het ledikantje neerzetten, zo gebeurt. Verder hebben we alles al, dus we hoeven ook niets aan uitzet te kopen. Toevallig wel vorige week het eerste pakje voor na de geboorte gekocht
Het is alweer heel wat dagen ( en centimeters ) geleden sinds mijn vorige foto dus tijd voor een nieuwe! Ik merk dat de zwangerschap nu lichamelijk zwaarder wordt. Ik ben meer moe, last van m'n rug, last van m'n stuitje. Herkennen jullie dit?
ik herken ook de rug pijn en merk dat mijn bekken weer op spelen. moe ben ik niet, normaal slaap ik altijd goed maar dat is de laatste dagen hopeloos. verder meer last van maagzuur en slecht naar de wc gaan
Hier ook weer even een update, ja helaas herken ik de lichamelijke klachten ook heel goed maar ik mag niet klagen... Tijdens mijn vorige zwangerschap liep ik vanaf week 26 op krukken ivm mijn bekken instabiliteit, maar nu dankzij een andere therapeut en regelmatig mijn rust te pakken loop ik nog "normaal" rond !! Natuurlijk heb ik wle last maar lang nog niet zo erg als bij de vorige zwangerschap ik hoop ook dat het zo goed blijft gaan !!
Goh mama15 wat vervelend dat je momenteel zo slecht slaapt, dat breekt je snel op hè. Ik hoop voor je dat het snel weer beter wordt! Nummertje4, wat een mooie buik al! Wat fijn dat je je zoveel beter voelt dan bij de vorige zwangerschap. Houden zo! Ik ben mezelf ook aan het verplichten om meer rust te nemen, ik moet er nog wel een beetje aan wennen
Ja, ik merk zeker dat het zwaarder begint te worden helaas.... Had vorige week ook het gevoel dat ik mezelf echt moet meeslepen, sporten gaat moeizamer, en op mijn werk is de concentratie echt ver te zoeken... Maar ach, af en toe lekker op tijd naar bed doet wonderen (als de kleintjes een nachtje doorslapen dan ) Mooie buiken Jols en Nummertje4!
Mooie buiken dames! Hoe vandaag ook weer eentje gemaakt, 26 Weken nu! Kamertje zijn we hier nog niet aan begonnen eilaas, ivm vochtproblemen. Dus we beginnen er hopelijk deze maand aan en anders april. Zwaarder; nog niet echt last van, behalve dat sokken en broeken aan en uitdoen niet zo soepel meer gaat verder heb ik al heel lang last van harde buiken dus dat ben ik inmiddels al gewend haha.
Bedankt volgens mij valt het wel mee. Het begint nu wel weer, alweer drie dagen last van mijn buik en banden huid begint nu ook te trekken en jeuken!
Dat het lastiger wordt op sokken en schoenen aan te doen herken ik wel. Ik hoop maat dat het vroeg zomer wordt dit jaar zodat we de laatste weken allemaal op slippers kunnen doorbrengen!!
Als mijn voeten net zo dik en opgezwollen raken als bij de 1e en 2e zwangerschap hoop ik zeker op mooi weer, want dan pas ik niks anders dan slippertjes
mooie buikjes dames! ja heel herkenbaar, vooral de vermoeidheid! (terwijl ik de laatste tijd vroeger in bed lig dan normaal) en gisteren echt de hele dag zo'n gevoel van spierpijn/stijve gewrichten, en bandenpijn brrr.. ik liep echt zo krom als een oud velletje nu is dat stijve gevoel weer aardig weggetrokken, maar ik ga nog steeds met een slakkengangetje mijn buik heeft ook een enorme groeispurt gehad dus zal 1 dezer dagen ook weer effe spammen.
Speciale buikfoto deze keer Kindjes hebben zich lekker uitgeleefd met verf... Ik vond het best grappig, foto doet ook mee met buikfoto van de maand
Mag ik even komen inbreken? Ik ben helemaal nieuw hier en 3 juni uitgerekend. Zodra ik heb uitgevogeld hoe ik foto's plaats, zal ik de boel gaan spammen met buikfoto's.
Mooie buikjes weer! super leuke foto met die handjes en stipjes op je buik Giraf! Hier 2 foto's van mij met 21 weken en 23 weken. Buik is behoorlijk gegroeid in 1,5 week! Geen wonder dat ik veel last heb gehad van bandenpijn