Wauw mooie buiken hoor! Leuk om te zien dat iedereen flink aan het groeien is Bijna iedereen is in de laatste 10 weken aanbeland wat gaat dat snel hè?
Hallo dames, Ik ben ook in juni uitgerekend, maar pas aan het eind. Zal binnenkort een foto maken van de buik nu. Leuk om te zien hoe snel alle buikjes groeien!
Nee zeg! Dat doen we onszelf en die kleine hummeltjes toch niet aan?die benauwde hitte? 20 graden is prima zat, lekker zonnetje erbij!
Hier dan ook maar weer eens een buik-update van mij, afgelopen donderdag genomen met exact 29 weken. Gaat best lekker hard, kan inmiddels m'n voeten niet meer zien en buik begint flink in de weg te zitten met schoenen en sokken aantrekken o.a... Bekijk bijlage 317014
Oh zo herkenbaar, ik kan niet wachten tot het weer is om lekker makkelijk slippers aan te kunnen doen. Ik kreeg laatst al hulp van m'n vriend omdat ik mijn laarzen niet meer uitkreeg
Mooie buiken weer! Hier groeit het ook gestaag door. Flink last van kortademigheid door die voetjes onder mijn ribben maar ach Maandag weer een foto van mij
Haha... hoe herkenbaar! Ik trek m'n laarzen al niet eens meer aan, lukt ook niet echt meer trouwens... uit gaat idd al helemaal niet meer zonder hulp van m'n vriend. Kom maar op met dat mooie weer zodat de slippers uit de kast kunnen.
De kleintjes niet nee, die zitten lekker onder de parasol of binnen. maar mezelf... graaaaag hoe warmer hoe beter.
groeit goed larissa! Gaat nu echt hard met je buikje! Zal zometeen weer eens een foto maken hitte kan ik ook eigenlijk heel slecht tegen, maar ik kan toch niet wachten tot het weer lekker weer is! En idd ook zodat we gewoon op onze slippers de deur uit kunnen hihi
Nou grumpy het wordt nu ook echt wel zichtbaar. Mooi zwanger buikje hoor! Leuk hè dat het op een gegeven moment zo zichtbaar wordt dat mensen er iets over durven te zeggen ( bij mij vragen ze niet eens meer of ik zwanger ben )
Vers van de pers: 32 weken! Grumpy mooi buikje hoor! De komende weken groeit het alleen maar harder door hihi dus straks een mooie bol!