Wauw, mooie buikjes en buiken meiden! En erg herkenbaar dat laarzen gedoe, hihi, wordt hier ook erg lastig. zowiezo al door de bekkeninstabiliteit, maar de buik begint ook aardig in de weg te zitten. Binnenkort weer even een update-tje van mij.
Ik zie ze natuurlijk in de wachtkamer van de gyn. ook, maar kijk toch maar weer even vol verbazing en verwondering naar de mooie buikjes hier!
wow Thalina wat een buik haha! Erg mooi! Zal de mijne van gisteren even van de telefoon uploaden, 34 weken alweer! Gek idee dat ik over 3 weken al legaal mag bevallen
sow luca die van jou is ook goed gegroeid allemaal behoorlijke buikjes zie ik ben jaloers op jullie hahahaha
Leuk leuk leuk om weer allemaal buiken te zien, wat groeit iedereen hard! Hierbij ook een foto van mijn toeter(tje)
wow wat hebben sommige dames een flinke toeter! ik heb ook al een tijd niks meer aan foto's gepost dus bij deze: geen toeter, uk is met 32 weken al ingedaald
Jols en Glimworm ook weer mooi! Hier is de kleine volgens mij ook ingedaald, heb het gevoel dat mijn buik op half 7 hangt en ze er elk moment uit kan vallen Buik begint nu ook echt wel gespannen te staan. Ach, niet lang meer nu
Ik kon het topic even niet meer vinden, wist niet dat ie verplaatst was. Maar na enig zoekwerk toch gevonden (terwijl ik in 1 klik er had kunnen zijn, had ik in mijn oude berichten gekeken. Hoe bedoel je dom...ik schrijf het de zwangerschap maar toe ..) Prachtige buiken heb ik weer voorbij zien komen! Zo verschillend, erg leuk. Maar allemaal even mooi! Hierbij mijn bijdrage: morgen 34 wk. Bekijk bijlage 322340