buikjes juni 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kleinmonster, 20 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Mooie buiken meiden!!!
    Hier de mijne met 32 weken😃

2. Mooi weer meiden! Mijn wekelijkse bijdrage weer. Er is echt geen plek meer haha, heb een gekneusde rib van al dat gepor!

3. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    hier ook weer eens een update van mij :)
    tot 20 weken was er weinig te zien, maar ik geloof dat ik het aardig heb ingehaald :D.

4. Kleinmonster mooi hoor!
    Nou ik ben hopelijk bijna aan het eind, hier een foto van38 weken!
    Als je in mijn album kijkt zie je het verschil met twee weken geleden, de kleine is duidelijk ingedaald haha :D
    Edit oh ik zie dat de ander foto hier vlak boven staat, dan zie je het zo ook wel.

5. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Ik zal met mijn kersverse buikfoto dit topic weer eens een schopje omhoog geven...

Vandaag 36 weken en 2 dagen zwanger en m'n buik groeit echt als een tierelier nu ik verlof heb! :$

Bekijk bijlage 327232

6. Mooie buik Liesjuh! Haha ja als je eenmaal rust hebt dan gaat het opeens hard he!

Hier alweer 39+2 inmiddels, zal zo mijn buikfoto van deze week neerzetten. Was hopelijk ook meteen de laatste!

7. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Ik ben jaloers op jullie buikjes die van mij is er sinds vrijdag af en mis het getrappel echt, ondanks dat ie me goed zeer kon doen. Geniet er maar lekker van.

8. kleinmonster gefeliciteerd! Iets te vroeg geboren zie ik. Gaat het goed met jullie ventje?

9. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kijk echt vol verbazing / bewondering naar de buiken hier! haha

10. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    hopelijk ook de laatste voor mij, vandaag 39 weken

11. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    #372 kleinmonster, 30 mei 2013
    Laatst bewerkt: 30 mei 2013
    Hey Luca het ging niet zo goed, maar het wordt nu wat beter hij mag mischien van het weekend van de beademing af, en volgende week naar het ziekenhuis hier om de hoek. Hij heeft onrijpen longen en is herstellende van longonstekking, en van de week had ie nog een klaplong.

12. Hopefultimes

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ook nog maar even een foto plaatsen van vandaag:)

13. Sky wauw jouw buik is ook echt niet te verwaarlozen :D Hoe zwaar wordt jullie kindje geschat?

Kleinmonster achgossie, hij heeft al wat doorstaan zeg. Hopelijk gaat het snel beter met jullie mannetje en mag hij lekker mee naar huis!

Hopeful geweldig die buik van jou :D Waar laat je je beeb toch! Ik vind het toch wel zo knap dat je nog steeds rondloopt na alle voorziene problemen! Hebben jullie maar even mooi gedaan! De allerlaatste loodjes en dan is het weer voorbij.

14. Hopefultimes

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Tsja waar de beeb zit, vragen wij ons ook regelmatig af:D.
    Volgens mij is mijn rug in verhouding "boller" dan mijn buik haha.
    En idd de laatste loodjes < zucht > maar dan.... eindelijk eens zien hoe ons kindje er uit ziet!
    Maar dat geldt natuurlijk voor ons allemaal.

15. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    haha mijn buik is idd een stuk groter dan met dit termijn bij de eerste, terwijl ik ongeveer net zoveel aan kilo's ben bijgekomen.

bij de 30 weken echo was ukkie ongeveer 1650 gram, daarna niet meer geschat, maar er wordt me wel elke keer verteld dat deze een "aardig" achterwerkje heeft ;):D

Deel Deze Pagina