Ja, dat kan je geen "bescheiden"buikje meer noemen, zoals rebecca steeds zegt, hihi. Maar wel een hele mooie buik zeg!!!
Hierbij ook weer een foto van mijn buik(je). Wat leuk om zo de verschillen tussen de buiken te zien. Bij mij gaat het nu hard, ik kan een duidelijk verschil zien met m'n foto van vorige week. Afgelopen vrijdag hebben wij de 20 weken echo gehad, alles was goed. Erg fijn om te weten dat alles goed gaat met het beebje in m'n buik!!!!
Ehhh ik snap niet waarom m'n telefoon de foto nu overdwars plaatst.... Maar ja het idee is duidelijk hoop ik
Giraf mooie buik!! De rest, ook erg mooie beginnende buikjes! Het begint nu langzamerhand echt ergens op te lijken he
Ja langzaam wordt het wat Volgens mij kan je over het algemeen wel zien wie eerder zwanger is geweest. Ik vind het wel zichtbaar dat deze buikjes al groter zijn dan die van de dames onder ons die voor het eerst zwanger zijn
Ja vaak zie je al wel goed verschil. Bij mij lijkt me buik pas ook sinds vorige week echt een beetje naar buiten te komen. Al is het nog bij lange na niet zo'n leuk bolletje als bij sommige andere dames hier!
Ja vind je? Ik vind het bij mezelf dus echt niet zichtbaar Zal eens kijken welke kleren ik aanhad bij de 21 wk foto van mijn eerste, kan ik morgen een foto maken met dezelfde kleding om te vergelijken
Ik zal morgen ook weer eens een foto maken van m'n zwangere buik en hier plaatsen, heeeeel langzaam begint hij hier nu ook te komen. Maar ook ik val nog in de categorie 'bescheiden buikjes' met m'n 18wk3dg.
Wauw wat een mooie buikjes allemaal al,ben door de drukte heen helemaal vergeten een foto te plaatsen zie ik,oeps.. Het is bij mij inmiddels ook al wel te zien zal proberen een deze dagen ook foto`tje te plaatsen
Jaaa, wil ook foto's zien En iedereen heeft weer een ander buikje, dat is juist leuk om te zien Vaak zie je het bij een 2e of 3e wel sneller.
Vaak wel, al hoor ik juist weer heel vaak "Goh, je ziet het nog niet echt he?" Mensen kijken wel veel richting mijn buik, maar durven toch nog niet te vragen of ik weer zwanger ben
Hoi dames. Ik wou vandaag mijn foto van 19 weken plaatsen maar vriendlief heeft mijn telefoonkabel meegenomen dus morgen komt mijn foto
Hierbij dan mijn foto.. Vanmorgen gemaakt 17 weken en 4 dagen. In de ochtend is hij nog wel wat minder dik na het eten zet die op