Hierbij mijn buik met 21+1. Volgens mij goed gegroeid! Maar kan ook niet anders met alleen maar strikte bedrust . Bekijk bijlage 303519
Mooi buikje bloembie! Hoe komt het dat je alleen maar bedrust hebt als ik vragen mag ? Wij hebben as dinsdag onze 20wk echo,spannend
Mooi gegroeid hoor Bloembie Duidelijk verschil! Wat een narigheid lees ik in je handtek Sterkte! Helpt de bedrust? Zonnebloem: mooie buik: D Larissa: ook mooi!!! Ingsterr: mooie buik en leuk shirt Teddybeertje: succes met 20w-echo!
Thanks Grumpy Oeps die het idd staan in je onderschrift Bloembie, wat vervelend hopelijk helpt de bedrust wel..
Ter voorbereiding van de 20 weken echo morgen werd het wel weer tijd om m'n buikje hier te spammen, foto zojuist gemaakt met 20wk3dg Bekijk bijlage 303917
groeit goed dames! Heb dit weekend buikgriep gehad dus mijn buikje is weer gekrompen Morgen weer een foto.
Grumpy en Teddybeertje, bedrust lijkt te helpen! Bloedverlies is in ieder geval gestopt, alleen de harde buiken zijn er nog wel. Lijkt erop dat deze ook wel iets minder frequent komen. Hopelijk blijft het nog lang rustig! Mooie buik Liesjuh en alle andere dames. Iedereen die nog voor de 20 wk echo moet, veel succes en plezier toegewenst! Beterschap voor Luca.
Ah fijn dat er wel verbetering in zit! Duim voor je dat de rest van je zwangerschap goed en rustig verloopt! Luca veel beterschap,hopelijk voel je je snel weer goed. Wij zijn al vol spanningen voor onze 20wk echo morgen kan niet wachten
Wij mogen ook morgen! (Ik breek even heel brutaal in ) Vind het ook erg spannend! Zal binnenkort een fotootje maken en plaatsen, mijn buik is vorige week eindelijk begonnen met groeien, wildvreemden zien het nu ook Heb hier al heel wat mooie buikjes voorbij zien komen!
Dames met 20 weken echo's succes! Hier gaat het weer beter vandaag controle gehad en alles gaat prima! Zit nu op +3 kg. Buikje bescheiden maar wel zichtbaar