Buikjes Maart 2013 Mamma's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bonkie, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Iets meer als 5 Kilo:D
    Is even gestopt, want weeg alweer sinds een week of 5/6 63 kilo en nog wat haha

2. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Jah 12 weken! Hier mijn bijdrage.. Tis nog steeds niet veel. We wachten het weer af.
    Bekijk bijlage 270556

3. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Wat een mooi minibuikje!

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mooi Samba!

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    ik ben niet zwanger maar oooh wat hebben jullie allemaal mooie buikjes zeg!!
    Gefeliciteerd allemaal.

6. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Thanks ladys:D.. Al had ik gehoopt dat het bij een tweede toch al iets sneller zichtbaar zou zijn...

7. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Mijn buik op 12w4d!

Bijgevoegde bestanden:

• foto-1.jpg
      foto-1.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,1 KB
      Weergaven:
      457
  8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Wauw, mooie buikjes!! Ik heb een hele rare vorm buik vind ik zelf, bij mij stulpt er altijd al wat uit boven mijn navel zeg maar en nu nog meer doordat mijn darmen zo zijn opgezet. Dat gedeelte steekt dus nog meer uit dan het bolletje onder de navel. Dus nog geen mooie ronde zwangerschapsbuik helaas :( Ik ben nog maar 1 kilo aangekomen, maar lijkt wel meer. Durf eigenlijk niet goed een foto te plaatsen, maar ik ga het toch doen. Ben benieuwd of er meer meiden zijn met zo'n 'rare' buik. Hier zie ik namelijk vooral mooi gevormde buiken voorbijkomen! Ik ben bijna 12 weken op deze foto.

Bijgevoegde bestanden:

9. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    He meiden! Ik kom mij hier aanmelden.... hoop dat deze zwangerschap goed mag verlopen. Vorig jaar was ik 12 weken zwanger en toen kwamen ze erachter dat het vruchtje was gestopt bij 9 weken en 2 dagen. Maar ik ben nu kotsmisselijk, zelfs afgelopen weekend opgenomen in het ziekenhuis omdat ik uitgedroogd was en de echo was toen goed (9 weken en 1 dag). Morgen de 10 weken echo, zo benieuwd of ons kleintje het nog goed doet!! Maar kom hier natuurlijk mijn buik showen, nu heb ik nog niet echt een buikje (buiten mijn eigen buik om ;))Maar wat zag ik nou vanmorgen.......een zwangerschapsstreep! Zien jullie hem ook, of zie ik het alleen? Dat is toch een zwangerschapsstreep? Ben helemaal happy. Hoop snel een dikker buikje te kunnen komen showen.
    P.s let niet op mijn ondergoed, het slaapt zo lekker ;)

10. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Mooie buikfoto's hier! @JeetjeB, idd je hebt 2 bolletjes! Maar dat is over 4 weken denk ik een hele mooie gelijke buik. Komt goed meid!

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @R85: zou je denken? Ik hoop het!! Ik zie trouwens inderdaad die streep bij jou! Ik duim voor je dat het nu helemaal goed blijft gaan!

12. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Ik zal ook voor jou duimen! Zie dat je hetzelfde hebt meegemaakt, ook in juli vorig jaar. Komt helemaal goed met je buik hoor meid

13. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    JeetjeB je bolletje onder je navel is juist mooi! En over een paar weken is het één mooie buik!
    R85 superleuk die streep, helemaal echt maakt dat het :) en mooi buikje :)

Hier al ruim meer dan die ene kilo (bij mij is alles aan het groeien..) dus geniet er maar van ;)

14. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Hier alleen nog maar afgevallen, al 3 kilo.......maarja vind ik ook niet zo gek, houd weinig binnen

15. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

*breekt in*
    Wat een mooie buikjes!!!
    Ik ben ook een maart-mama uit 2012. Heb heimwee naar vorig jaar! Nu is m'n beebje al bijna 6 maanden, het gaat zo snel! Geniet ervan!!!
    *breekt uit*

16. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    erg leuk die buiken damens! en juist mooi om te zien dat ze allemaal zo verschillend zijn!

hier ook absoluut geen ronde buik hoor, al ziet het er redelijk zwanger uit met (positie) kleding aan. bloot lijkt het meer op een blubbelbuik aangezien ik nog veel buikvet van vroeger heb.
    we moeten allemaal nog ff geduld hebben, en dat is zooo moeilijk he! we willen allemaal die mooie ronde buik om mee te pronken :)

voor de damens die nog gewone kleding dragen, positie broeken doen echt een wonder voor de vorm van je buik :)

succes vandaag R85!

17. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Dames ik ben pas mei 2013 uitgerekend. Maar als ik jullie buikjes zo zie dan vraag ik me af hoe ik het in vredes naam geheim moet houden tot de 12weken op me werk!! Haha

18. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Marieken: oh dan moet ik toch echt eens wat positiebroeken gaan kopen denk ik!!

19. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    @Bamjolan: Die buik van jouw wordt straks echt hudge :D Mooi hoor!

@Samba: Mooi buikje hoor...:) Nu nog klein maar je hebt een tweeling he dat wordt nog heuuuuuuuuuul groot :D

@Pluisjee: Tnx! Hoop dat je zelf ook snel mag komen melden dat je zwanger bent!

@Jollie13: Nice...mooi hoor.

@JeetjeB: Je buik trekt vanzelf strak :) Vind het knap van je dat je toch een foto hebt geplaatst! Mooie buik hoor!

R85: Mooie buik! Alles zal vast goed gaan deze keer :)

Mijn buik met 10 weken :) *trots* vorige week vrijdag een echo gehad, alles was goed :) alleen was 4 dagen minder ver dan ik dacht....uitgerekende datum is nu dus 28 maart ipv 24 maart haha

Bijgevoegde bestanden:

20. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Mooi buik!! Wij lopen precies gelijk, ons kleintje was gister precies 10 weken op de echo. Heb jij het al aan veel mensen verteld? Ik hou het hier nog even 2 weken stil

Deel Deze Pagina