Hahaha@ chupa: nee hoor het is er maar 1!!!! wellicht is mijn banner wat verwarrend... Mooi bolletje heb je...
wat een mooie buikjes allemaal, zelf durf ik niet, heb vooralsnog 2 buiken, heb nogal wat ruimte door het afvallen afgelopen jaar. Ik heb wel een enorme darmenbuik..vooral in de avond...
Chupa wat mooi zeg!! Ja mijn buik is bol, maar weet ook dat het naarmate de weken vorderen het wel gelijk trekt hoor hahaha ze hebben mij nog nooit met 40 weken hoeven rollen XD hahahaha
R85: Wat grappig had ik nog niet gezien Hier weet iedereen het al haha ik kan zoiets echt niet lang stilhouden Ik heb het mijn moeder, zus en een paar goede vriendinnen direct verteld en de rest na de echo. Knap hoor dat je het zolang voor jezelf kan houden @Samba: hahaha ohw oke....verwarrende banner dan idd lol... @bamjolan: Mij konden ze bijna rollen bij mijn zoontje haha dus ik ben benieuwd of dat nu weer zo'n gigabuik wordt
Gelukkig is mijn buik toch iets aan het veranderen zag ik vanmorgen dus meteen even een nieuwe buikfoto gemaakt. Ben nu 13 weken en 1 dag. Let niet op de vreselijke rommel!
Mooi! Dat wordt toch 1 bolletje hè! Hebben jullie al positiebroeken aan? Ik ga voor 2,5 week op vakantie en kan dan nog jurkjes enzo aan, maar denk dat ik daarna echt geen broek meer pas.. Heb er nu nog maar 2 die nog redelijk zitten.
Ik heb nog wel mijn eigen broeken aan, maar die beginnen nu toch wel erg strak te ziiten. Die op de foto valt heel laag dus onder mijn buik en zit nog wel goed maar zal ook niet lang meer duren denk ik!
Mooie foto hoor. En rommel, valt wel mee toch ?? Gewoon het leven in huis. Je wil niet weten hoe het er hier uit ziet als zoon lief zijn speelgoedmand om trekt en lekker heeft gespeeld. Hier al 2 weken positiebroeken weer aan. Maargoed het is de 2de in korte tijd, dus het groeit al aardig goed.
Ik heb ze wel gepast in de stad, maar vons t zo warm met zo'n band over je buik. Dat is straks eind september beter te doen denk ik En heb even een hekel aan dat alles zo gegroeid is al, dus moet nog even aan m'n nieuwe maten wennen..
@JeetjeB: Mooi hoor! Hij komt eraan die bolle buik Ik draag de positiebroeken nog met de band dubbelgeslagen naar beneden zeg maar...is het ook niet zo warm @Jolie13: Haha ja hoor ik draag al positiebroeken....heeeeeeeeerlijk zitten die Mijn gewone broeken zitten gewoon niet meer lekker en dat irriteerd me dan vreselijk haha
Wat een mooie buikies al damens! Moet maar ff moeite gaan doen met de grote computer en ook mijn buik er op zetten, das al een flinke, vooral savonds! Verder ook al weken in de positie broeken, ik vind de buikbanden juist fijn omdat die de buik een beetje vast houden aangezien het nog wat flubberig is.
Mooi buikje! En ja, na de vakantie ga ik (moet ik, haha) ook aan de positiebroeken. Nu nog even jurkjes. Heb wel 1 positielegging en die zit heerlijk die knellende broekband in je buik word ik idd ook erg zat nu.
Ik kan de positiebroeken van miss etam trouwens afraden. Die banden zijn na 3x dragen helemaal slap en lubberen Prenatal eigen merk blijft wel goed, even als noppies etc.
Idd mooi buikje al gebakje... Ik geloof dat er hier ook iets aan het ontstaan is Bekijk bijlage 271924