Goh herkenbasr.. Ik heb ook totaal geen hongergevoel of trek.. Dus eten is altijd met lange tanden... .. Ben nog geen 2 kilo aangekomen en ben daar alles behalve trots op... Zeker omdat ik graag borstvoeding wil geven en dit de vorige keer de nofige kilos heeft gekost.. Dus ik wil echt graag een buffertje opbouwen....heb voor vanavind een zak nibbits klaar liggen..
Fijn dat ik niet de enige ben. Zijn er hier meer die gewoon écht geen eetlust hebben? Heb het los van de zwangerschap al nooit overigens, al ruim 6 jaar niet (door lyme) en ik mis in mijn omgeving heel erg de herkenning. Eten is enorm beladen geworden voor me, totaal níet vanzelfsprekend en een verplichting van twee keer per dag en tussendoor wat me eventueel lukt. Lijkt me heerlijk, zo'n zak chips, maar krijg het gewoon niet weg zonder pijn, krampen en een behoorlijk misselijk gevoel te krijgen.
Lijkt me ook vervelend! Ik heb 's avonds totaal geen trek, moet mezelf dan echt dwingen om te eten, maar tussen de middag eet ik me suf; 2 of 3 boterhammen, optimel, potje yoghurt, twee kiwi's.. Wel gezond maar veel meer dan normaal.
Ik eet het zelfde als normaal, eet ook niet meer of minder. Eet yoghurt met kellogs, fruit, 2 pistoletjes met bijv kaas, avondeten, fruit. Weet niet hoeveelik ben aangekomen maar mijn vriend zegt da mijn buikje wel groeit. Vorige keer dat ik postt was ik een halve kilo zwaarder. Zal mij bij 20 weken weer wegen.
Ben blij te lezen dat er meer met 7 kilo zijn. Voelde mij al een uitzondering... Probeer nu toch wel nog gezonder te gaan eten, en dan bedoel ik met name geen pepernoten enz. meer!
Ik ben nu nog maar 3 kilo kwijt, was meer. Spugen he... Vooral mn benen zijn dunner geworden, buik is best dik weer voor 16 wk vind ik, echt een rond bolletje. Ken best veel meiden die met 7 maand minder buik hadden dan ik nu. Maar zag er hier nog een paar, dus ben niet de enige gelukkig hihi.
ik ook een kilo of 7. Ik heb ook echt wel honger maar niet overal trek in. Af en toe zoet, terwijl ik dat normaal niet heb. Lust ook geen yoghurt en fruit op het moment, hoop wel dat dat weer komt.
Alweer veel gepost hier Ik maak maandag nog eens een buikfoto dan ben ik alweer 20 weken Maandag hebben we ook de 20 weken echo ben heel benieuwd of er nog steeds een klein meisje in mijn buik woont! Ja hier dus ook een meisje op komst, hebben al een zoontje die vandaag 19maand geworden is. Echt een heerlijk eigenwijs mannetje
Mooi hoor charly! Ik hoop echt snel een wat strakkere buik te krijgen, in kleding lijkt het heel wat maar toch is het nog niet het kindje maar ligt er nog echt een laagje vet overheen Ik ben me vanmorgen kapot geschrokken, 8 kilo erbij. En zit dan nu net bijna op de helft. Ik vond 6 best wel mooi voor de helft, helaas zit dat er dan toch niet in. Vraag me wel af of dat dan erbij aan gegeten is, echt veel meer dan normaal eet ik niet, of dat het echt met de zwangerschap te maken heeft dat het zoveel is. Zal ook vast te maken hebben met dat ik toch wel minder doe dan eerst ivm bi. Zolang het er na de bevalling maar weer een beetje afwil vind ik het eigenlijk nu niet zo erg, maarja dat weet je niet he Maargoed ik zal niet zeuren, er zijn er meer dus het zal wel niet zo raar zijn. Ik moet het denk ik ook niet meer tegen andere niet-zwangeren zeggen. Ik krijg dan altijd de reactie: Zoooo he. Dat is toch niet zo leuk
Er zijn weer mooie buikjes gepost meiden!! Super hoor!! Ik zal dit weekend na ons fotomomentje ook weer een foto posten. Vanavond pretecho met ouders en schoonouders, ben reuze benieuwd!! 20 minuten naar ons wondertje kijken!
@bibi: idd niet te veel met mensen bespreken, iedereen heeft er een mening over! Sommigen zeggen tegen mij: jeetje wat ben je gegroeid en anderen: op de helft?! Dan heb je ook nog weinig buik! Dus tja.. Het lijkt altijd wel een soort wedstrijd hoe minder je groeit hoe knapper van je, maar ik heb er bijvoorbeeld geen enkele invloed op.
wat een mooie buikjes allemaal en al groot!! ik ben nu 18wk en 4dg. maar ik heb echt nog geen buik. enkel een lichte verdikking. en ik ben echt heel slank. snap niet hoedie kleine er in past er waar hij zich heeft verstopt! ik hoop snel ook een buikje te krijgen want dit maakt mij maar onzeker.
Bedenk mij net dat ik de foto's van vorige week en deze week nog niet gepost heb. Bij deze! De eerste is van 16-5, de tweede van 17-5.
Heb ik weer.... Hebben we om 19.30 een pretecho met ouders en schoonouders, is mijn man waarschijnlijk er niet op tijd bij. Hij werkt in het transport en we moeten altijd maar afwachten hoe laat hij er is. En nu, juist vandaag, denkt hij pas 19.15 thuis te zijn en dan moet hij echt doorrijden. Dus ik ga maar alvast met mijn ouders en schoonouders... Ik hoop echt dat hij op tijd is!