Nou meiden, mijn man was 5 minuten te laat. We hadden nog ff gewacht. Wat was het geweldig!! Alles zag er fantastisch uit en onze kleine ligt nu ruim 1 week voor op groei. Dat belooft nog wat voor de toekomst! Mijn man en ik waren beide 53 cm bij de geboorte en allebei ook bijna 9 pond... Ze heeft de kleine goed nagekeken en zei dat het een prachtig kindje was. Ben nu zo benieuwd naar de 20 weken echo!! Ik ben VERLIEFD!!! Zo veel verdriet gehad en nu dan echt een kindje dat het hartstikke goed doet. Kan het bijna niet geloven! I'm in love!!
Wat heerlijk!! Extra genieten dan!! Hoe lang duurt zo'n pretecho eigenlijk? En kun je dan meer mensen mee nemen dan bij gewone echo's? Bij ons mag je met max 3 personen de kamer in, dus inclusief de mama.
Deze pretecho was in 2-D, duurde bijna 30 minuten, kreeg 8 foto's mee en moest 45,- betalen. Je mag zoveel mensen meenemen als je wilt. Wij waren met 6 man, inclusief mijzelf. Ze had ook koffie, thee en chocolaatjes neergezet. Kei leuk!
Wat gaaf zeg, en geweldig dat alles zo goed is! Leuk geregeld ook joh, met wat lekkers erbij zelfs en het is lang niet zo duur als ik verwacht had, had begrepen dat het meestal rond de 80 koste. Toch eens overwegen om het tóch te doen misschien
wat super leuk.. dat een mooie echo had, en maar 5 minuutjes te laat dat valt mee... ben heel blij voor je... Hier mogen we idd ook gewoon iedereen meenemen, je betaald er immers voor.. al was de geslachtsbepaling(2D) hier 30 euro + 7,50 voor dvd beelden van de hele echo en 24 foto's. De ik noem het maar "echte" pretecho 3D/4D.. tussen de 24/30 weken is stukke duurder(rond de 100 euro inclusief dvd, heel veel foto's) Maar die duurt ruim een uur... en je ziet je kindje in 3D natuurlijk.
Heerlijk die pret echo's. Ik heb toen met jasper ook met 27 weken een kleuren/3d pret echo laten maken. Super leukom een keer te laten doen. Wel een hoop geld. Ik was 110 euro kwijt met dvd. Hier bij ons mag je volgensmij buiten jezelf nog 4 mensen mee nemen.
Wat leuk meis Super dat je zo genoten hebt van je kleine druif Grote zegt niet zo veel hoor, mijn zoontje was met de 20 weken echo een standaard (haha klinkt wat afgezaagd) maar bij de geboorte bijna 9 pond en 55cm Heb je geen echo foto? Ikke is nieuwsgierig
Geweldig he die echo's! Ik laat met 29 weken een 4-D echo maken, kost wel 95 euro maar ach, ik heb het er graag voor over haha Duurt ongeveer 30 tot 45 minuten en hier mag je ook zoveel mensen meenemen als je zelf wilt.
@Chupa: ik heb alleen foto's van bijvoorbeeld het voetje, het duimpje wat hij/ zij opsteekt, het handje, de beentjes enz. De foto van het hele kindje is niet zo duidelijk. De rest is wel echt super leuk!! Ik zal later die met het duimpje eens proberen te uploaden via mijn telefoon. Hopelijk lukt het, die foto is echt grappig.
Wauwww! Mooi hoor!! Ik hoorde gisteren dat ik nog een kerr terug mag naar de hogeschool. Hier ben ik dan oefenmateriaal voor de cursisten.. Dus dat betekend een klein uur gratis naar mijn kleine man kijken... Jeeeehhjjjj De buikjes worden steeds boller zie ik hier...super leuk om te zien hoe we groeien met zijn alle..
Zou je het niet eerder doen ??? Ik heb het met ruim 27 weken gedaan en vond dat net 2 weken te laat. Volgens de echoscopiste is het het mooist tussen 25-26 weken in.