Ja ja!! Morgen is het E-Day!! Spannend en oooowwwww!! Wat heb ik er zin in!! @Bika: Ben gisteren naar Prenatal geweest. Het is inderdaad een mooie winkel met genoeg keuze mbt positiemode! Ik heb een heerlijke trui gekocht, was al weken op zoek naar iets warms!
Heb er ook veel zin in!!! Mooi dat je geslaagd bent!! Was maandag uiteindelijk gegaan, heeft ook nog lang geduurd haha.
Ben ook net wakker, niet zenuwachtig. Op de pretecho al gezien dat er heeel veel goed intwikkeld was. Wel beetje nerveus of man op tijd in het zh is haha.
Meiden die vandaag hun 20 weken echo hebben.. veel succes en vooral plezier.. ! ik moet helaas nkg wachten tot maandag... de weken ernaartoe zijn echt voorbij gekropen hoor.. hebben jullie dat ook?
Ook ik ben toch wel een beetje zenuwachtig hoor... Ook al heeft de pretecho al veel dingen laten zien en zag het er prachtig uit volgens de VK. Het blijft toch spannend! Manlief is net thuis van zijn nachtdienst ( die heeft hij bijna nooit, zul je net zien!!) en ligt nog ff tot 9.00 te slapen. Ik hoop dat hij het met 2 uurtjes slaap vol gaat houden. Maar dat zal best wel als hij ons klein wondertje ziet spartelen!! Veel succes vandaag dames!!
@Sarahtj3: ik heb dat niet echt zo ervaren. Ik denk dat het ook ontzettend scheelt omdat wij met 18-2 weken een pretecho hebben gedaan en toen al veel gezien hebben. Nog 3 nachtjes slapen meid, dan is het al zo ver! Komt vast helemaal goed!!
Veel plezier straks meiden tijdens de echo, hopelijk allemaal gezonde kindjes! Ben net bij de vk geweest, alles was in orde. Over 9 weken krijg ik nog een x een (medische) echo ivm groei en placenta.
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Kindje is helemaal gezond en geen afwijkingen gevonden Ze lag heerlijk op haar duimpje te zuigen met 2 handjes lag er heel mooi voor En ja er komt een meid bij in Maart helemaal happy hier
Wat ligt die er lekker relaxed bij! Wat een goed nieuws dat alles er goed uitzag! Ik heb morgen de 20-weken echo.
Oehh echo time hier!!¦ Wat een ontzettend mooie foto zeg!gefeliciteerd met de mooie echo.. Ik was nog vergeten mijn buikfoto vergeten... Ook zal ik mijn buik een opmeten Bekijk bijlage 284091
Wow Chupa! Das een mooie foto!! En gefeliciteerd, alles goed en een meid!! Hier was ook alles goed. Echo duurde ruim 45 minuten, want ons wondertje wilde er niet al te goed voor liggen. Moest tussendoor een paar keer gaan lopen en schudden, hilarisch! Maar goed, helemaal goedgekeurd!! We zijn echt super blij!! Weer een mijlpaal!
Mooi Chupa!! Samba, veel verschil tussen vorige en deze week vind ik! Hier is ons jongetje ook helemaal goedgekeurd voor zo ver ze konden zien. Was leuke echo, lekker lang gekeken!!
Mooie buiken allemaal ze zijn aan t groeien! Hele mooie echo!! Van een knap meisje. Hier ook de echo gehad maandag alles was gied gelukkig en alles zat rond t gemiddelde van onze kleine man ik heb een paar echo's in mn fotoalbum staan. Fijn weekend allemaal