Ik heb 30 juli pas de intake en heb niets gehoord over een bloedtest, dus voor mij ook niet @bonki mooie buik meid
Hierbij mijn bijdrage nog van 6,6 weken net gemaakt. Ik merk dat het echt snel gaat, hoop niet te snel, want kan het al bijna niet meer verbergen en wil nog 7 weken wachten met vertellen. (Wij trouwen 4 september en willen het dan kenbaar maken)
mijn waarde was ik dacht 354 . iig in de 300 ergens. als je net zwanger ben moet hij zoiezo tussen de 0 en de 5 zitten, nou daar zit hij wel iets boven hihi. ik was maandag denk ik 4 weken. toen heb ik geprikt ook omdat ik in de mmm zat en nu spontaan zwanger ben geraakt dat ik het zeker wilde weten. maar als het rond de 50 zit is het ook goed hoor. de 1 maakt iets sneller aan dan de andere. een hoge hcg wil niet persee zeggen dat het beter is. er zijn ook mensen met een hcg waarde van 1500 en die krijgen een miskraam. dus helaas is er weinig van te zeggen.
WOW bonkie, je bent echt heel snel gegroeid in een korte tijd! Mooi buikje! Denk dat je tegen september al heel duidelijk kan zien dat je zwanger bent! Ik dacht zelf met een wijder tuniekje het te kunnen verbergen maar t gaat juist een beetje op de buik liggen dan... Maar wat leuk dat je gaat trouwen! Wij zijn in maart getrouwd! Heb je je jurk al?!
Mijne zat met 4wkn op 311, bijna gelijk dus! ben nu alweer benieuwd wat het nu is!! Bonkie wowww!! mooie buik nu al zeg!!
eindelijk mag ik mij ook weer toevoegen! (na 2,5 jaar) Gisteren een test gedaan omdat mijn buik in de weg zat! en binnen 2 tellen een knal positieve test! Lastig om zelf een foto te maken van mijn buik, maar het is gelukt! Ik denk dat ik nu een kleine 5 weken zwanger ben van de 2de
Ja mooi he! Hier ook nog nauwelijks verschil, behalve 's avonds maar da's meer van mijn darmen dan van ons ukkie. Komt vanzelf
Zo.. wat een mooie buikjes al..geweldig!! ik wacht nog eventjes..denk tot de echo..zo mooi is die nog niet.. met die littekens van operatie..
Nog niet... is nog steeds nauwelijks wat te zien en we zijn deze week vergeten een foto te maken. Lekker slim Maar binnenkort komt er een hoor!
Ik heb 17juli mijn eerste echo gehad mooi klopend hartje te zien ben op 3maart 2013 uitgerekend. Mijn volgende echo is 14aug.