Goed om te horen dat alle echo's helemaal goed zijn verlopen Allemaal gezonde maart baby's Ik zit nog steeds heerlijk op mijn roze wolkje te genieten van het feit dat ik er een meid bij krijg
Haha mooi!! Kun je je voorstellen dat het straks weer ongeveer zo zal zijn? Ik zal de foto's van mijn andere kids er eens bij pakken en posten haha
Hahaha gebakje..je buik begint ook al echt.. mooi hoor. Leuk die foto ter vergelijking... Ik heb ze ook nog.. maar de laatste is van 36 weken... en ben met 41 bevallen...en die laatste paar weken was t nog veel groter gegroeid. .maar vind het zelf ook wel leuk om straks de fotos te vergelijken... Heb die van noa met 24,28,32 en 36.. dus moet nog ff wachten met vergelijken.
Mooie buik Marieken! Ik zie toch wel ietsjes verschil! @Gebakje: wat een mooie toeter!! Op naar de volgende toeter! @hier: vandaag een beetje chagi. Ik slaap ontzettend slecht de laatste tijd. We hebben een M-Line matras, die vormt naar je lichaam als je slaapt. Maar als ik 's nachts wakker word, dan is het matras al zo gevormd dat een andere houding aannemen niet meer prettig is. En dan kan ik niet meer slapen! Ik rol de hele tijd naar voren! Ik word er echt gek van, heb vandaag al twee keer tranen met tuiten gehuild over het feit dat ik zo slecht slaap. Vannacht probeer ik het eens met een voedingskussen die ik heb gekocht. Hopelijk helpt het. Hebben jullie er op een normaal (hard, dus geen vormend) matras, als jullie de hebben, ook last met het naar voren rollen? Of ligt het echt aan ons bed?
Hier geen last met het matras. Ik slaap wel met een voedingskussen. Ene eind bij mijn hoofd, dan langs mijn buik naar beneden tussen mijn knieen door. Maar buikslapen is er niet meer bij. Wel zij /rug, halfzij/buik.
Ohhh gebakje dat is idd een mooie toeter zeg! Hier geen matras ervaring. Maar ik slaap met voedingskussen.. Heerlijk. Ik heb trouwens mijn buik ook eens gemeten.. Over de navel.. Ik zit nu op 78 cm
Mooie buikjes! Mijn buik is nu 103cm, terwijl m'n taille normaal 78cm was. Al best groot En gebakje: waar heb je die 27 kilo van de vorige keer gelaten? Raakte je die weer kwijt? Zit nu al op 8 kilo, dus gok dat t zeker 20 gaat worden..
Op 5 kilo na was alles er af. Maar geen moeite voor gedaan. En al weer zwanger toen mijn zoontje net 10 maanden was. Maar was veel vocht hoor.
Wauw jij was ook echt hudge haha ik ook foto is vlak voor de bevalling in het ziekenhuis hoop dat ik nu iets kleiner blijf haha
Hahaha en het gekke is dat ik dat zelf niet eens zo zag...nu wel hoor Youri was dan ook bijna 9 pond en 55cm ....meisjes zijn altijd kleiner he