jasper was met 39+2 3170 gram lengte weten we niet, ik gok op 48-49cm aangezien hij bij het cm 51 cm was op controle
Morgen mag ik voor de 20 weken echo.. ben opeens best nerveus..maar heb er ook zin in... super benieuwd ook weer... o dat is idd een dikke toeter chupa...mijne was denk ik niet zo groot hoor.. Al was die van mij ook niet verkeerd.. ach nu we toch bezig zijn.. met 36 weken dus.(de laatste die ik had.)
Haha nou sarahtj toch wel behoorlijk enorm hoor Leuk om te zien, ik kan me t nog helemaal niet voorstellen dat t zo groot wordt!
Ik dus ook echt niet! Mijn buik scheurt denk ik helemaal uit!! Het is toch een wonder dat het allemaal zo kan groeien! Pfff!
Haha wow wat een toeters! ik zal morgen die van mij eens plaatsen.. Ik heb een foto van net nadat mijn vliezen braken.. Ik was heel bescheiden.. Ik was dan ook zwanger van een bescheide mannetje... Zie onderschift
leah woog 2675 en was 48cm. waylon woog 3020 en was 51cm. bij leah draaiden mensen zich gewoon om om naar me te kijken als ik de winkel in liep??? haha. dan dacht ik: heb ik iets raars aan?? zit er een vlek op me?? hihi. tot ik mezelf bedacht: oh wacht, ze kijken vast naar mijn buik bij waylon zei iemand bij 28weken (op de kermis) oh meid nog even je bent er vanaf. toen ik lachend zei: ik mag nog 3maanden haha. mensen denken nu ook al dat ik veel verder ben... vind het stiekem toch wel grappig om hun gezichten te zien als ik zeg dat ik net op de helft zit mooie buiken hoor. leuk om de verschillen te zien!!
En zo groot was leah niet dan! Ach, mensen hebben altijd vanalles te zeggen, maar niemand is hetzelfde en een zwangere buik is hetzelfde (getuige alle foto's) dus top dat je er gewoon om lacht! Ik hoorde vandaag: zo hallo, jij hebt al een flinke buik zeg! Van iemand wiens niet-zwangere buik groter is dus ik moest ook best lachen! Hoewel ik nu zo'n benauwd opgeblazen gevoel heb dat ik me ff niet kan voorstellen hoe dat straks moet..
mijn zus is 3weken verder van de eerste. en ze zei (voor de grap) toen ze kwam vertellen dat ze zwanger was: oh nee, nu word ik zwaarder dan jou... dus ik zat haar ook uit te lachen. als ik haar nu zie zeg ik elke keer: je bent dikker dan mij hoor hihi, ze weet ook wel dat dat geen waar is. maar naar mijn idee zijn we ongeveer even zwaar.. (al denk ik dat ik iets zwaarder ben) (qua buik bedoel ik dan he voor de rest is ze lichter) ik kan er nu gewoon om lachen, en zeg ook tegen mensen: het is de derde he maar denk niet dat dat qua buik voor mij zoveel uitmaakt bij leah zei ook iemand tegen het eind: oh dat gaat niet meer lang duren, het zit al zo laag toen moest ik ook hard lachen... want ze heeft nooit hoog gezeten dus dat zei bij mij ook niks. bij leah heb ik nog foto's van smorgens van mijn voeten... ik vond dat ik ineens weer voetjes had haha. had weer meer enkel dan daarvoor, ben savonds toen ook bevallen. bij waylon hield ik ook redelijk wat vocht vast. mensen hebben toch altijd wel iets te zeggen. zolang ze het vriendelijk bedoelen en niet heel gemeen zijn kan ik er wel om lachen (en anders probeer ik een lullig antwoord terug te geven) las van de week ergens dat iemand gewoon had gezegd: ik ben niet zwanger hoor!!! die vond ik ook erg goed
Ook een beste buik zeg! Grappig is dat he dat mensen gaan schatten hoe lang je ongeveer nog moet en er dan altijd naast zitten haha
Mensen bedoelen het ook altijd goed....ik denk omdat de zwangerschap gewoon iets heel bijzonders is waar mensen graag een woordje over roepen En laten we eerlijk zijn welke zwangere vrouw heeft het nu niet graag over haar kindje in de buik (behalve op het einde dan want dan kan je het alleen maar hebben over de bevalling en als het kind er eindelijk uit is hahaha
ik vind het ook altijd leuk om zwangere vrouwen te zien haha. nu vooral om stiekem te vergelijken (vooral bij onbekenden is dat stiekem hoor) ik zal niet zomaar aan iemand zijn buik komen, vraag het meestal wel. maar vind het altijd zo gaaf dat je buik dan hard is. strak zeg maar. (anders is mijn buik nogal flubber) bij mijn oudste zus moest ik ook altijd even aan haar buik komen toen ze al verder zwanger was nu is mijn middelste zus ook zwanger en als ik haar zie moet ik toch even aan haar buik komen haha. dat vinden ze niet erg. ik hou er zelf ook niet van als iemand ineens aan mijn buik komt?? ik zou het ook nooit aan een vreemde vragen... als ik iemand (goed) ken. zoals een vriendin van mijn zus, dan durf ik het wel te vragen.
Ik zou idd ook niet gauw gaan gokken hoe lang iemand nog moet.. zoals we in dit topic kunnen zien is iedreen heel anders zwanger.. Volgens mij zijn er nog echos vandaag toch of dan ergens deze week. succes dames... Morgen mijn foto van 22 weken alweer.. voor nu mijn buik van mijn vorige zwangerschap net na dat mijn vliezen braken... Ik dacht ow nog ff fototje maken. Mijn gevoel zegt dat ik nu wel groter zal worden en dat dit kindje ook groter is.. maar we shall see.. Bekijk bijlage 284660
Even ter vergelijking hihi, dit was ik met 38 weken toen ik ingeleid werd: (Hoop overigens dat ik dit keer iets minder dik word, maar aangezien het tot nu toe tot op de cm even dik is als bij mijn zoontje...)
@ Brenjomi.. Dan zegt de grote van het kindje ook niks over de buik... nou dan ben ik erg benieuwd wat me te wachten staat...
Hoi meiden.. Nou ben net terug van de 20 weken echo.. Alles was goed, geen afwijkingen of iets(voor zover ze dat kunnen zien natuurlijk)... ze zwaaide lief, en zat netals de vorige keer met haar armpje voor en boven haar gezicht..tis echt een meisje en ze loopt zelfs iets voor op de groei..we zijn super blij. (Hier twee vage foto's..zijn met de telefoon genomen van de echofotos).