Hoop ik ook voor je, ben zelf wel benieuwd hoeveel ik nog aankomt. Ben nu 0,8 aangekomen.. maar dat is soms zelfs nog minder.. Hopelijk na de bevalling weer alles eraf. Heb een maand gratis buiktraining (slim belly/belly attack) van de sportschool gekregen hahaha
Is voor iedereen verschillend he, de een komt 20kg aan, de ander maar 8 ofzo, ligt helemaal aan je levensstijl en bouw enzo... Maar wel lekker dat je dat gekregen hebt
Tja, iedereen is anders hè? Ook met héél gezond eten en niet snoepen kun je in 22 weken 8 kilo groeien @FBdB: hoeveel ben je nu gegroeid dan?
Hahaha met heel gezond en normaal eten en amper snoepen kun je 23 kilo in een zwangerschap aankomen maar het is er dan ook 4 maanden na de bevalling allemaal af...vocht Mooie buiken dames! Ben benieuwd hoe groot ze uiteindelijk allemaal gaan worden Wat fijn te horen dat alle 20 weken echo's tot nu toe zo goed verlopen zijn....hoeveel jongens en hoeveel meiden hebben we nu voor maart dan?? Ben benieuwd of het een meisjes of jongens maand wordt...volgens mij zijn er tot nu toe meer meiden...
Ben er zelfs nog steeds 2 kwijt! Maar of dat heel positief is vraag ik me af hoor. Komt door het spugen in het begin en het heeft flink op mn spierweefsel ingeteerd. Was vorige keer overigens ook zo, uiteindelijk 20+ kilo aangekomen!! En 4 weken na de bevalling op -2
Ja kreeg die met 27 weken ook al ja. In alle eerlijkheid: ik keek paar maand geleden foto's terug en was een van mij in zomerkledinf. Dus ik dacht ohhh toen was ik bijna uitgerekend! Bleek het een foto van mei (eind aug uitgerekend) te zijn. Toen was het ook mooi weer haha.
Zeker goed van je!!!! Zo en nu houd mijn telefoon er mee op, dus op de rest kan ik nu even niet reageren hihi
Ik ben nu 8 kilo aangekomen. Ik zit nu al een tijdje op dit gewicht, een week of drie. Tot nu toe blijft het stabiel. Vind het op zich wel netjes. Ik woog voor de zwangerschap 88 kilo bij een lengte van 1.74. Een vriendin van mij die dezelfde bouw heeft woog rond deze tijd al ruim 12-14 kilo meer. Ach ja, als de kleine maar gezond is! Het is ook al een flinke baby!
Het kriebelen in mijn buik dat ik sinds 13 weken voelde is sinds gisteren overgegaan in het trappelen. Ik denk dat ik de baby heb voelen schoppen!! Het voelde als een luchtbel die kapot sprong tegen mijn buikwand aan. Het was heel vreemd, dacht dat ik het mij overdag verbeelde, maar gisteravond op de bank gebeurde het weer. En toen 3x achter elkaar! Ik denk dat ik ons wondertje nu echt voel trappelen!!
Hey dames!!.. Alweer 22 weken... Damm wat gaat dat snel.. 2 weken geleden was ik 2 kilo aangekomen had van mij wel meer mogen zijn.. Hier is het snaaien begonnen dus verwacht over 2 weken toch wel totaal van 4 kilo te zitten al hoop ik meer .. Ik ben zelf maar 155cm. Vorige zwschap 10 kilo eraan maar de borstvoeding heeft ervoor gezorgt dat ik uiteindelijk onder mijn start gewicht uitkwam.. Nu dus gestart op 48 kilo.. In mijn ogen te weinig.. Vooral mijn gezicht word daar niet mooier op..maar goed ben goed opweg denk ik want ik zou het fijn vinden om weer bv te geven....zo genoeg geklaagt hier mijn foto.. Bekijk bijlage 284856
Misschien kunnen we een lijstje maken zodat we kunnen zien wie waneer en wat we aan het uitbroeden Zijn.. 12-03-13 jongen Samba
10-3-2013 meisje JeetjeB 12-03-13 jongen Samba 19-03-2013 ?? FBdB 26-03-2012 meisje Sarahtj3 Mooie buik hoor, Samba! Ik zal ook weer eens een foto maken van de blote buik! Gaat best hard nu. Ik ben ook alweer ruim 22 weken! @FBdB: ja dat is vast de kleine!! Leuk hè dat gevoel!!
10-3-2013 meisje JeetjeB 11-3-2012 jongen MamavanF 12-03-13 jongen Samba 19-03-2013 ?? FBdB 26-03-2012 meisje Sarahtj3 Ook maar even erbij gezet
10-3-2013 meisje JeetjeB 11-3-2012 jongen MamavanF 12-03-13 jongen Samba 19-03-2013 ?? FBdB 26-03-2012 meisje Sarahtj3 27-03-2013 Nog onbekend Renieta
10-3-2013 jongen Jolie13 10-3-2013 meisje JeetjeB 11-3-2012 jongen MamavanF 12-03-13 jongen Samba 19-03-2013 ?? FBdB 26-03-2012 meisje Sarahtj3 27-03-2013 Nog onbekend Renieta