Hier wist ik al tijdens mijn ziekenhuisopname (7 of 8 weken, weet niet meer precies) dat het een jongen zou zijn en het klopte. Al begon ik tegen de 20-weken echo toch te twijfelen maar uiteindelijk dus toch gelijk gekregen
Ik heb ook vanaf het begin het gevoel gehad dat het een meisje zou zijn en dat klopt dus! Toch wel grappig dat je voorgevoel soms echt klopt.
@Mams: wauw mooi buikje zeg!!! @all: ja ik denk dus dat het een jongen word, waarom weet ik niet. Ach nog 2 dagen geduld haha.. nog 2 nachtjes slapen. Ben gewoon zo enorm benieuwd!! En eindelijk ook weer ff onze spruit zien, kan het soms allemaal nog niet geloven.. ook al begint me buik nu langzaam te groeien.
Groei echt hard!!!! Buikje zit al echt in de weg. Hier 24 weken zwanger. Voor mijn gevoel moet er toch al bijna volgroeide baby in zitten, maar VK was afgelopen maandag helemaal niet onder indruk van buik
@Charly: Haha toch jammer dat de vk niet onder de indruk was. Erg mooi buikje hoor. Die van mij begint nu ook pas vorm te krijgen. @all: Hoeveel kg zijn jullie aangekomen? Ik was voor de zwangerschap 76.1 en ben nu 20 wk zwanger en weeeg 76.4 En toch eet ik meer als genoeg!
mijn buik is 4 keer zo klein en de vk vind het nog steeds een goed buikje.. snap ik ook niks van hihi. ik vraag me steeds af hoe het past in mijn iniminibuik zonder dat jij echt groeit.
Mijn buik is echt nog praktisch plat als ik opsta en kleintje isook wel wat aan de kleine kant dus over 8 weekjes weer een echo om te kijken of hij goed groeit. Niets om me zorgen over te maken aldus de echoscopiste. Verder goed gezond. Maar echt mijn buik is nog zoooo mini
mijn buik is ook zo goed als plat. en er schijnt toch een flinke kerel in te zitten. hoeveel woog je kleintje met de 20 weken echo dan? en wie weet maakt de kleine van jou ineens een groeisprurt
Officieel bijna 21 wk (mijn datum was 2 dagen eerder dan verloskundige) http://i14.photobucket.com/albums/a331/belissima21/2f789066ca0583950a5eeb450a74ad04.jpg http://i14.photobucket.com/albums/a331/belissima21/7acad733a5590aee197b70f369db0567.jpg Spruit was gisteren 315 gram en 168 mm En ik ben 182m en vriend 185m dus hop kleintje groeiennn