Als t bij mij zo doorgaat vragen mensen na de bevalling of ik mn kindje geadopteerd heb haha. Simsalabim hocuspocus baby Maar ik voelde vandaag mn baarmoeder n beetje trekken dus wie weet plaats ik binnenkort ook een buikjesfoto met buik
Mijn buik lijkt op het moment niet echt veel te groeien. Lijkt eerder kleiner te worden dan groter Maar zal straks wel weer ingehaald worden denk ik. Dit is met 23 weken.
thanks vind het toch wel leuk om mee te doen en te vergelijken zeker met de 1e , nu weer verder genieten van onze kleine kickbokser
Wat een mooie buikjes allemaal en allemaal zo verschillend. Leuk om te zien!! Ben zelf crea bea met mn fotocamera geweest en wat fotos met de zelfontspanner gemaakt. Mijn man heeft helaas het geduld niet om wat mooie foto's te maken....
mooi hoor !!! nou gister bij broer en schoonzus geweest voor de babykamer en wat valt er een druk van m'n schouders nu lekker winkelen moeten nog een hoop kleertjes (zooooooo vervelend dat shoppen ) en lakentjes hebben heerlijk !!