mooi !!!!! nou over 3 weekjes zien we onze bink weer net afspraak gemaakt voor de 4d echo ben zoooooo benieuwd ,hij is ook lekker actief heerlijk gevoel vanavond 1e les yoga maar straks eerst ff naar de ha (yeeeeuy beginnende keelonsteking grrrr ) en nog wat shoppen voor onze knul
Wij de 4-d echo op 28 weken, 22-12 mogen wij. Zo leuk!! Lijkt mij best eng om de kleine dan in het "echie" te zien!
Wij 24 dec, heb ik bij onze eerste niet gedaan dus ben nu wel heel erg benieuwd!!! Vooral ook of ik X. Er in terug zie of niet. Zou me zo leuk lijken als je goed kan zien dat het broers zijn
ik kijk er echt naar uit zien we idd of hij op mij lijkt of op hem , vl vind het nog eng dat je alles dan zo goed ziet hahahaha SPANNENDDDDDD wanneer krijg je trouwens de volgende controle echo is dat met 30 weekjes ? (jeetje als ik het zo neer zet gaat het wel heeeeeeeel snel )
Mooi buikje jolie... Claudje. .. Jegg keelontsteking.. Beterschap Hier toch ook een 4d echo op 5 december... Ben zo benieuwd. Vandaag eerste groei echo gehad.. Kleine gup loopt een weekje achter maar dit was blijlbaar niet zo spannend... Al vond ik het wel veel aangezien hij 5 weken geleden nog op schema liep...nou ja de gyn zou het wel weten toch? Hier mijn foto. Bekijk bijlage 287785
Mooie buiken hoor @claudje1981: standaard zijn de termijnecho (rond 10 weken) en de 20 weken echo, meer is er niet Tenzij je nog voor een medische groeiecho moet ofzo maar dat is dan op verzoek van je vk
Wauw, mooi hoor! Ik moet ook echt weer eens een foto maken. ben alweer bijna 25 weken en de buik groeit nu HARD!
buik'je' 23weken en 2dagen. (ik kreeg vandaag tijdens mijn werk (in een drogisterij) weer steeds de vraag of ik nog lang moet?? vind het zelf nog meevallen)
lang staan en lopen word al lastig werk ook niet veel dat scheelt. Als het kan ga ik zitten het grappige is dat ik het zelf mee vind vallen Hihi maar zonder kleren is hij niet strak hoor
Nou en, bij mij is er weinig strak hoor zonder kleren Hoeveel uur werk je dan? Ik ga ook zo veel mogelijk zitten, maar ben echt doodop na een dag werken. En werk nu 35 uur.