Ik ben tegenwoordig invalskracht bij een drogist. Werkte hiervoor in de gehandicapten zorg als activiteiten begeleidster. Omdat het nogal lastig is qua oppas (vriend vaart) en ik het zonde vind om alleen te werken voor de kinderopvang ben ik gestopt. Er is een collega ziek dus de afgelopen week werk ik iets meer. Anders geen vaste uren. Als ze me nodig hebben mogen ze bellen. Ik zou nu denk ik ook geen hele dagen kunnen werken, of ik moet veel kunnen zitten
Kan me er iets bij voorstellen Ik ga steeds meer opzien tegen werkdagen, ben echt doodop daarna. Heb de mogelijkheid om 10 wk vantevoren al fors te minderen en dat wordt steeds aantrekkelijker.
Mijn buik is bijna de zelfde grootte als van Brenjomi. Ik krijg ook steeds de vraag of nog nog lang moet. Elke keer als ik zeg dat ik net 3 weken over de helft ben, kijken ze heel zielig naar me De kilo's staan al 4 weken stil.
@gebakje, haha, herkenbaar hier kijken ze ook steeds heel stom als ik zeg dat ik nog tot half maart moet kreeg van de week de vraag hoe ik er dan op het eind uit zie?? dus ik zei: dan moet je dan komen kijken haha
Ik draag heel erg naar voren en mijn baarmoeder zit veel hoger dan normaal ( was bij de eerste ook al), aan de zijkant zit vrij weinig. Dus het lijkt ook gewoon veel meer dan dat het echt is hier.
23 wk met een lasagne maaltijd achter de kiezen: http://i14.photobucket.com/albums/a331/belissima21/AE866348-7826-478E-801D-61491C6421CF-6035-000005C4740E040C.jpg 23 wk en verteerde lasagne hihi http://i14.photobucket.com/albums/a331/belissima21/EF7E5837-B9DA-4125-A9FF-67D370B23A27-6035-000005EEBB80E5EE.jpg
Hihi kahlen het lijkt wel of de lasagne meer plek in neemt dan je baby! Jeetje wat ben jij megaslank zeg!
Haha ja ik ben zwanger van de lasagne haha maar ons kleintje trappelt als een dolle sinds deze week. Mijn hemel wat lief eerst voelde ik niets en opeens best flinke schopjes die ook mijn vriend kan voelen. Bewijs dat er wel wat in zit haha
Geweldig gevoel he! Gisterenavond heeft ons mannetje maar liefst een uurlang getrappeld en gedanst en Lief heeft lekker met hem gespeeld. Wat zat ik te genieten zeg Hier dus ook zo'n gelukzalige glimlach, hoe ziek ik me ook voel
Ja dat maakt weer veel goed Hier wordt steeds even getrappeld en als m'n man dan zijn hand erop legt stopt ie.. Eerst was het andersom maar nu wordt hij steeds in de maling genomen
mn buikje met 24 weken. hier precies hetzelfde leg ik mn hand erop begint hij te spartelen komt vriendlief gaat ie weg hihihi sosm doet hij het wel hoor hij heeft hem al een paar keer gevoeld.
@kahlen, met lasagna heb je toch een buikje hoor zonder iets minder (dus meer lasagna eten) @schoppen, heerlijk is dat. hier ook vaak als ik op mijn zij in bed lig dat hij in de matras schopt haha. vriend voelt het nog niet altijd even goed. maar vind het ook heerlijk en zit er ook echt van te genieten. @buik, bij leah was ik een tonnetje, gewoon rond. bij waylon (en nu) draag ik mijn buik ook echt naar voren. voor de rest is mijn kont aan het groeien... maar ach. voor de rest lijk ik nog niet veel te zijn aangekomen... al gaat het de laatste tijd hard!! want het is zo ongeveer een kilo per week maar dat ligt ook vast aan wat ik eet
hier de vergelijkingsfoto van leah en waylon. 2008 is leah 2010 is waylon. van de week nog een foto maken met die buikband en dan ze naast elkaar zetten
ik kijk meestal mee met deze topic. word tijd dat ik ook eens een foto plaats. tis niet echt een duidelijke, maar ben er super trots op!!! deze is van vorige week met 22 weken.
Weer een foto van mijn buik. 25 weken + 1 dag Leuk om dat verschil tussen de buiken te zien. Hoewel mijn buik redelijk aan de maat is, kan ik er best voor zorgen dat ik een minimale buik heb. Hieronder nog een foto van 25 weken + 1 dag
Mooie buiken weer! @Brenjomi: wat geinig om dat verschil te zien! @karin: mag je zeker trots op zijn! @Gespannen: haha, ja dat kan ik volgens mij ook nog. Moet ik ook eens proberen. Je hebt een mooi buikje.
Ik kom ook nog eens een buikfoto spammen Foto'tje met mijn zoontje (heel moeilijk om hem eens stil op foto te krijgen ) Vandaag 25 weken!