Buikjes Maart 2013 Mamma's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bonkie, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Hihihihi... Idd buiken in plaats van buikjes.... Wat een verschillen allemaal

2. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Gaaf zeg al die buiken! En zo verschillend!
    Maar echt allemaal mooi, zo leuk is dat.
    Weekend ben ik weer aan de beurt, bijna 27 weken!

3. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Mooi hoor...ohw ik ben zo benieuwd naar wat erin zit haha Moet je nagaan over een paar weken is de eerste van ons bevallen ;) gaat snel :)

4. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Nou duurt toch nog wel even hoop ik...
    Maar ik vind t ook een gek idee dat het nog maar 13 weken tot m'n datum is! Lijkt me stiekem straks ook zo leeg in je buik, of valt dat mee?

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Jolie: dat idee heb ik ook wel een beetje. Denk dat ik het wel zal gaan missen!
    Morgen ga ik ook echt weer eens een foto maken, ben dan alweer 27 weken! De tijd vliegt wel de laatste weken!

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Die buik ga je zeker weten missen hoor hahaha
    Ik had echt heimwee haha, dat zal ik na dit ukkie wel weer hebben...maarja..je kan aan de gang blijven haha

7. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Meiden, mooie buikjes hier!! Die van mij begint nu ook ineens te groeien, hier foto van m'n buik van 24 weken.... Ik was vandaag beetje beledigd, de bedrijfsarts zei dat ik al vrij fors was voor het termijn van 24 weken.... En ben zelfs nog geen gram aangekomen! Was echt beledigd, want heb altijd gelijnd en dat mag je eindelijk een buikje hebben krijg je zo'n opmerking!! Wat vinden jullie? Te dik voor 24 weken??

8. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Hier nog een foto, die andere lijk ik ook dikker dan dat ik ben ;)

9. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Doe niet zo gek! Tuurlijk niet te dik! Je bent helemaal niet dik, je hebt alleen een mooie buik! En als je nog geen gram bent aangekomen ben je juist vermagerd want ik pas m'n normale broeken nog (behalve de taille uiteraard) en zit al op +11 kilo. Dus lekker laten kletsen die bedrijfsarts, er is geen "standaard" voor buikomvang bij een bepaald aantal weken en als ie t nog eens zegt zeg je gewoon "ja super mooi hĆØ!" En ben je gewoon lekker apetrots op je buik!

10. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Ow ja: en volgens de standaard qua gewicht is 11 kilo veel te veel ;) nou ik eet gezonder dan ooit en minder dan aanbevolen dus ik luister nergens meer naar haha!

11. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Mooie buiken hoor :) Ik vind het wel ontzettend snel gaan...veel sneller als bij mijn zoontje dus naar mijn gevoel is het echt zo eind maart ;)

Ik ben waarschijnlijk een uitzondering maar ik heb mijn buik nooit gemist na de bevalling :D Had dan ook zwaar gekneusde ribben van zijn trappen en was blij dat ik eindelijk weer normaal kon bukken, eten en bewegen ;) Vind het zwanger zijn ontzettend bijzonder en leuk maar heb leukste blijft als het kindje er is :D Maar ben een beetje nuchter aangelegd ;)

12. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Haha kan me t goed voorstellen hoor! Ik ben helemaal niet van de roze wolk, alleen dat gerommel in m'n buik vind ik leuk. Verder heb ik eerlijk gezegd al heel wat afgejankt vanwege alle ongemakken en m'n onbekend geworden lichaam...
    En dat terwijl ik zwangere vrouwen altijd prachtig vind en me er best wel op verheugd had omdat t me geweldig leek! Maardaft getrappel maakt t juist goed ;)

13. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    Belgiƫ)
    Mooie buikjes alweer!

@buikje missen: Oh op het einde van mijn eerste zwangerschap wou ik echt maar 1 ding en dat was dat die kleine man er snel uitkwam, mijn ribben deden pijn, ik sliep 's nachts niet meer, ongelofelijke rugpijn steeds, ... eenmaal ik dan bevallen was miste ik het getrappel in mijn buik wel enorm al ben je dan natuurlijk helemaal blij met je kleintje;)
    Wat ik toen wel grappig vond was dat ik elke keer oplette dat er niemand tegen mijn buik aanliep terwijl ik gewoon geen baby meer in mijn buik had:D:D Moest er echt effe aan wennen :D

Denk trouwens dat ik het nu echt nog harder ga missen gewoon omdat dit echt ons laatste kleintje is... Nog maar zoveel mogelijk genieten van het getrappel in mijn buik :)

Maandag ben ik 27 weken en dan maak ik ook weer een nieuwe buikfoto :)

14. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Haaaj meiden...jeetje wat een buiken komen er voorbij...
    Je merkt echt duidelijk verschil tussen de dames die al bij de 28 weken zitten..
    En de meiden die bij de 24 weken zitten..

Hier zijn er ook weer twee van mij.. met 24 weken.

15. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Haha sarahtj, welk verschil?! Mooie buik! Groot is ie al!

16. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ja dat dacht ik dus ook haha! Mooie buik hoor dat wel!
    Ik heb nog een foto van 26 weken met blote buik... Let niet op de vieze spiegel!
    Heb er nu nog geen gemaakt maar merk wel dat mijn buik echt weer hard groeit de laatste tijd.

Bijgevoegde bestanden:

17. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Moguh !! Mooie buikjes.

Ik zal snel ook weer een nieuwe foto maken.

Ik heb trouwens het idee dat hij hier iets aan het zakken is, ik heb weer iets meer lucht :p

18. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Nou, hehe, we hebben eindelijk foto's gemaakt van mijn buik hoor.
    Werd onderhand wel eens tijd, ben morgen 27 weken :D

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mooie buiken meiden!!!

20. sarahtj3