Hihi lief, dankjewel! Ik heb tot een paar weken geleden altijd een hekel gehad aan m'n kont maar nu ben ik zo verliefd op m'n zwangere buik dat ik de rest totaal onbelangrijk vind!
goedemorgen, hier ook altijd een grote kont gehad hoor, en nu begint mn buik een beetje in te halen haha. Ik dacht altijd dat ik HUGE zou worden tijdens een zwangerschap maar het valt echt mee! Tot nu toe dan he, weet niet wat me nog te wachten staat, haha. Hier mijn buik met 27 weken.
Mooie buiken meiden Hier mijn buik van 25 weken Heb ook al heerlijke extra zwangerschapsspek gekweekt, ben van 63 kilo naar nu 78,5 kilo gegaan, zonder te snoepen en alleen gezond te eten haha (en wat er nog bij zal komen)...maak me niet zo druk, bij mijn zoontje ook 24 kilo aangekomen en alles er binnen een paar maanden na bevalling weer af
Tatatatataaaaa! 29 weken. Beste buik, maar vanmorgen op 3D echo zeiden ze dat ik veel vruchtwater heb! Verklaard misschien die 16 kilo erbij !!! Of zou dat gewoon al het snoepen zijn........... Boeien!!! Vet mooi kindjes komt er aan en die kilo's gaan er wel weer af (of niet en is ook niet einde van de wereld)
nou charly,als het een 2ling is dan vind ik 16 kilo zeer netjes hoor! en ziet er heel mooi uit zo! chupa, jij geeft mij weer goede moed! van 63,5 kilo al naar 74 kilo.. toch even slikken, maar ben gelukkig niet de enige (26 wk zwanger)
Hahaha goed zo!... gewoon gezond en niet overdreven veel eten en dan komt het helemaal goed...het lichaam regelt precies wat zij nodig heeft Ik maak me niet druk
Wat een mooie buiken allemaal!! Wat zullen daar een mooie wondertjes in zitten. Ben heel benieuwd hoe ze er uit gaan zien Leuk die 3D echo ook, kun je echt al zien hoe het eruit gaat zien.
Mooie buiken!! Hier nog steeds 11 kilo en 27w4d. Dus de 26 kilo van m'n moeders zwangerschappen ga ik niet halen denk ik..
thanks bamjolan waaaauw wat een buik , het gaat echt hard meiden moet om heel eerlijk te zijn niet aan de bevalling denken want dan schiet ik een beetje in de stress maar dat zal er wel bij horen
Oh dat is wel bekend haha Ondanks dat ik 3 goede bevallingen heb gehad, knijp ik m toch echt weer bij t idee van weeën!!! Hahahaha!
Ik krijg echt wat van al die rampzalige verhalen over bevallingen die mensen graag tegen je vertellen als je met zo'n buik loopt... Hoezo vindt men het nodig om alle ellende te vertellen die je kan overkomen?! Ik ben gelukkig wel heel erg nuchter dus raak er niet van in paniek maar je zou er hoogst nerveus van worden zeg! Grappig is dat ik nooit bij die weeën stil had gestaan en vooral het persen als nachtmerrie zag haha! Inmiddels heb ik begrepen dat persen een soort beloning is na al die weeën... Nou ja, hoe dan ook: er is geen weg terug en aangezien er toch ook een hoop 2e, 3e, 4e en verdere kindjes geboren worden zal het uiteindelijk toch te doen moeten zijn denk ik dan maar. Maar neemt niet weg dat ik t best erg spannend vind!
Haha ach meid die verhalen...elke bevalling is anders. Mijn 3 bevallingen waren ook niet hetzelfde en zal deze ook niet zijn. Komt vanzelf goed, en idd waarom kiezen er veel dan nog voor meer kindjes!?