ja echt horror verhalen vl zegt ook tegen mij "schatje vrouwen doen het al weet ik hoeveel jaren en er is er nog nooit 1 blijven zitten "ja denk ik dan, klopt maar jij hebt je werk al gedaan hahahaha het is maar goed dat mannen geen bevallingen hoeven te doen lol
Pff ja, de bevalling daar zie ik ook wel een beetje tegenop nu, maar ach, het komt vast goed! Hoe dan ook, zal het moeten gebeuren Vandaag weer een buikfoto gemaakt. 28 weken! (en 1 dag)
Mooi!! Ik vind het zelf heel raar dat ik nu echt niet moet denken aan bevallen dat had ik bij mn zoon ook. Maar naarmate je verder bent en je uitgerekende data komt, dat je er echt wel aan toe bent hahaha
Bij de eerste had ik zo iets van: ik zie het wel, en laat de bevalling over me heen komen. En toen rons 25-27 weken was ik er stik bang voor in eens. En met 36 weken was ik het zo zat, dat ik alleen maar wilde bevallen Nu bij de 2de heb ik zo iets van: ik zi ehet wel weer, en hoop dat deze bevalling minder pijnlijk zal zijn. ( had een rug weeen storm, en na 4 uur zonder seconde rust zat ik nog maar op 3cm) ( lang leve de ruggeprik )
Ohw en het lijkt heel erg bevallen en toen ik bezig was riep ik naar mijn man dat hij de andere 10 kinderen die hij wil maar moest adopteren , en na 2 weken vergeet je het allemaal weer, en na een 9 maanden begon het alweer te kriebelen voor een 2de.
Ik ben zelf iemand die de 1e keer een horrorbevalling heeft gehad...en maak me nu ook niet druk, kindje moet er toch uit en in het moment zelf moet je gewoon door en dan is het zo klaar De 1e heb ik ook overleefd en ben nu ook weer zwanger dus geen trauma + de hormonen na de bevalling laten je het meteen allemaal vergeten...de pijn dan Ik geef altijd maar 1 tip, laat het allemaal over je heen komen en ga erin mee Vaak vragen zwangere vrouwen zelf naar de bevalling bij mij, als ik dan aangeef een hele zware bevalling te hebben gehad willen ze toch de details... dus sommige willen niet anders maar ik vertel het nooit uit mezelf aan een zwangere hahaha zeker niet aan een die bijna mag bevallen
@Kahlen, ik ben jaloers op jouw buik zeg. Ik mocht willen dat die van mij er zo uit zag, ook al zou ik niet zwanger zijn Hij zal binnenkort wel goed gaan groeien, aangezien die kleine nu geen kant meer op kan. Zelf voel ik me een walrus op het moment.
Heey kahlen... Er begint idd iets te komen nu... En niet alleen lasagne hoop ik... Je geduld wordt wel op de proef gesteld.. Ben benieuwd hie het bij jou vorderen gaat. Gebakje.. Ik vind dat je juist een mooie bol hebt.. Hier 28 weken..net terug van controlle groei echo.. Kleine loopt nu dikke twee weken achter maar is gezien mijn lengte niet raar.. Als de kleine maar bleef groeien zei de gyn. Mijn baarmoeder loopt wel volgens schema dus deze kleine heeft nog plek zat om een feestje te bouwen Bekijk bijlage 293395
wat een prachtig verschil tussen de buikjes zeg, hier weer groei spurt gehad, kan het met gemak opnemen tegen gebakje hahaha dan nog heb ik het gevoel dat mini daar flink krap in ligt zoals er word geduwd en gewurmt.. hoe lang ben jij dan samba? onze mini loopt gedeeltelijk 2weken voor, dus draag nu al zeker een kilo mini met me mee gek idee eigenlijk..
Marieken. Dan ben ik wel benieuwd naar je foto. Ik ben 1.55 m mijn man is ook niet bijstergroot. 175 geloof ik...
mooie buikjes hoor!! hier mn bijdrage heb met mn telefoon een nieuwe app dus ff geprobeert http://www.zwangerschapspagina.nl/members/60451-albums11540.html en mn bijlage zit vol
Wat leuk met die app zo bewerkt..mooie buik ook frouk.. Hier het gevoel echt uit mn vel te knappen afentoe..zo strak staat de boel en dan te bedenken dat t nu nog alleen maar erger wordt.. Vind het super leuk hoor... ik zal binnenkort ook weer een buikfoto maken...