Wat een mooie buiken allemaal! Ik heb de mijne nog niet geplaatst maar denk dat ik dit we binnenkort doe zit op dit moment in een groeispurt.. Kreeg van de gyn te horen dat ik een klein buikje heb, eigenlijk best wel grappig mijn zussen en mijn moeder waren allemaal heeeeel erg dik en ik niet
heel mooi meiden ik plaats maandag weer 1tje ben dan 28 weekjes , volgens de echoscopiste zat uk in een groeispurt en zo voelt het ook afgelopen zaterdag was ik 26+ 5 enne meneer was om en nabij 1200 gram en liep anderhalve week voor op schema
Wat een mooie buiken allemaal! Ik heb ook al lang niets meer gepost... Wordt weer eens hoog tijd! Morgen 4D echo. Heb er onwijs veel zin in! Maar vind het tegelijk ook wel weer heel spannend om de kleine zo "live" te zien!
ooooh dat had ik ook hahah maar zo mooi een half uur lekker naar je beeb kijken en zien of hij/zij op jou of je partner lijkt bij ons is het echt een mengelmoesje , geniet ervan morgen
Mooi Jolie! Leuk met dat lint ook! Ik ben vandaag 29 weken dus weer tijd voor een foto. Heb het gevoel dat de buik de afgelopen dagen enorm is gegroeid!
Leuk zo'n topic als deze Zal er binnenkort ook een foto opzetten. Ben morgen 28 weken zwanger. Mijn uitgerekende datum is 17-03-2012
Helaas is de 4D echo niet gelukt. De kleine hield steeds de vuisten en de armen voor het gezicht... Volgende week weer terug komen en dan hopen op een beter beeld!
Na al die tijd meegelezen te hebben...hier ook mijn buikje. 29.3 weken zwanger van ren heerlijk meisje... Weet alleen niet hoe ik die foto gedraaid krijg vanaf mijn telefoon...