Wow, wat een mooie buiken allemaal, en allemaal zo verschillend. Ik post er dinsdag weer een, met 32 weken. Krijg wel hier en daar te horen dat ik een bescheiden buik heb voor 7 maanden?? Ben benieuwd wat daar nog bij gaat komen... Gaat nu toch wel opschieten he?
Ja dat hoor ik ook telkens Lym maar volgens mij klopt daar niks van Ik vind dat ik nogal een toeter heb hoor, hihi Mooie buiken hoor dames, begint op te schieten nu he Zal vandeweek ook nog eens wat posten als het lukt.
mooi hoor! Hier de mijne met 32 weken vandaag. Hoe is het met iedereen? Alles nog rustig, of begint het hier en daar al te rommelen?
Hier mijn 34 weken foto's! Maar dametje loopt bijna 2 weken voor op groei. Nog steeds geen scheuren in buik,
Mooi buikje hoor! Moet ook weer eens wat foto's maken maar komt er maar niet van. Hier gelukkig ook geen scheuren o.i.d.
Mooi! Maar roep niet te hard over striemen, bij een vriendin van me schoten ze er tijdens de persweeën gewoon in!
Mooie buik chupa en alle andere meiden!! Hier vanmorgen foto gemaakt, schrok ervan! Heb een groeispurt ondergaan!!
Mooie buiken dames! Nog een paar weken! Ik had mijn buikfoto in t maarttopic gezet, maar kan m hier ook wel plaatsen haha