Goedemorgen, hier vandaag 36 weken zwanger. Morgen gaan we voor groeiecho om te kijken of ze nog steeds zo enorm groot is. Hoop stiekem dat ze over 2 weken al gehaald mag worden, maar heb echt geen idee of ze zoiets doen, hoor het morgen wel. Maar nog steeds, en fingers crossed dat het zo blijft, scheur vrij, ondanks dat het velletje wel echt al uitgerekt wordt. Veel meer kan die niet aan denk ik!
mijn buik met 33wk en 3dg . lijkt groot maar foto is van dichtbij genomen. het is nog een bescheiden buikje. Bekijk bijlage 303349 Bekijk bijlage 303350
Hier mijn 35 weken buik en een filmpje van mijn bewegende buik. De schopjes worden nu echt trapjes haha! Filmpje: 35 weken zwanger - YouTube
Zelf even crea geweest vandaag (34 +2) Volgend weekend hebben we een fotoshoot bij de fotograaf. Ben benieuwd wat daar uit komt
leuk gedaan zeg! en mooie buik! hier vorig weekend de shoot gehad was erg leuk ze heeft vast 1 foto opgestuurd de rest krijgen we nog. ben wel erg nieuwschierig.
Ben ik ook weer ff. Foto van vandaag, 35w3d Lekker met de babykamer bezig geweest, echt aan t genieten van mn verlof.
vandaag de foto's opgehaald zijn goed gelukt al ben ik nooit z'n fan van foto's van mezelf http://www.zwangerschapspagina.nl/members/60451-albums11980.html dit zijn er een paar van met 34 weken