Mooi!! Ik heb inmiddels ook een shoot gehad vandaag Meer in m'n album http://www.zwangerschapspagina.nl/members/35865-albums12055.html
Wauw wat zijn die buiken gegroeid! Super mooi! Hier druk aan het zoeken naar een fotograaf voor n mooie foto shoot.
Mooi Chupa! Step: Leuke foto's van je zwangerschapsshoot. Wij hebben woensdag zwangerschapsshoot gehad. Hierbij 2 foto's (35 weken)
Wat erg! Ben hier al zo lang niet meer geweest... Ik ben meer actief in het onderdeel zwangerschap en vergeet dan hier naar toe te gaan! Wat zijn alle buiken prachtig gegroeid zeg!! En wat een super mooie foto's zitten er tussen! Geweldig! Ik zal een paar foto's toevoegen.
Wat een gave foto's allemaal en mooie buiken Hier net terug uit t ziekenhuis de datum geprikt voor keizersnee de dwars ligger hier ligt in stuit. Is wel raar dat je weet wanneer hij komt of misschien eerder
Wat spannend zeg!! Ow!!! Hebben ze de kleine nog geprobeerd te draaien? Nog een paar weekjes en we zijn moeder!!
Ja die hebben we ondergaan helaas mislukt was geen pretje ze zijn bijna een uur bezig geweest maar wilde echt niet. Ja dames van maart bijna mama!!! Spannend
Bij een vriendin van mij hebben ze ook geprobeerd te draaien en zij gaf ook al aan dat het echt niet prettig was... Ik hoopte dat het jou bespaard was gebleven...