Ik begon idd bij mijn 1e ook pas rond een week of 17 echt e groeien maar jeeeeez ik kan het bijna niet verbergen...stiekem wel leuk hoor dat ik er nu al verschil in zie Mooie buiken dames
Je voelt een bolletje zitten.. dat afloopt.. het begint bij je schaambot.. en bij mij loopt ie dan nog iets verder.. en dan loopt het af...je voelt het echt.. wat de vk's eigenlijk ook altijd voelen... zij hebben mij toen ook geleerd hoe dat voelt..als een soort bergje.. of heuveltje..wat dan afloopt.. het komt naarmate de zwangerschp vorderd steeds hoger...(logisch)
Hoi hoi, Ik vind dit zo'n leuk topic, en wil ook telkens een foto plaatsen, maar er is nog niks veranderd! Haha, vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was, verwachtte ik dat ik binnen een week een dikke toeter zou hebben, maar het gaat veeeeeel langzamer. Misschien maar goed ook. Ondertussen blijf ik af en toe even checken of er meer dames zijn die al wat groeien. Ik zou zeggen, kom maar op met de foto's
Hierbij mijn elf weken buikje van de zijkant en een minder scherpe van de voorkant, je begint daar ook echt een bolletje/rondje te zien he! Leuk Leuk Leuk!
Je ziet idd dat bolletje! Mooi meis!! Hierbij een overzichtje met foto van vandaag. Bekijk bijlage 265783
Woehoe bamjolan! Wat Ben j flink gegroeid weer! Mooi buikje! Ook onder j borst flink gegroeid! Super!
Mooie buikjes! Ik zal binnenkort ook ff weer 1 plaatsen. Heb wel foto's gemaakt, maar zit meestal op m'n iPad.
Mooi hoor al die buikjes. Bij mij is nog niet veel te zien. Behalve dat mijn buik natuurlijk keihard is. Overigens ben ik dus al 5 kilo afgevallen, terwijl ik totaal maar 1 keer heb overgegeven en eigenlijk helemaal geen last heb van misselijkheid. Meer mensen hier last van?
Nope...ik kom niet giga veel aan maar val zeker niet af. Maar ik heb het wel vaker gelezen dat vrouwen afvielen in het begin
Hoi! Wat leuk al die buikfoto's! Ik kan het inmiddels steeds moeilijker verbergen, dus hierbij ook een foto van 10w3d!