Tuurlijk komt het mooie ronde bolletje heus wel. Hier maat 48 van broek en van bovenlijf L. Hier nu 28 week zwanger van de 2e maar de foto is met 25 week gemaakt, moet nog ff een nieuwe..
Hier mijn buik met 35 weken en maatje 44. Was erg zwaar en ben nu weer zwanger en heb weer een flinke buik en maat 44/46.
Dacht ik ook, ben wat forser dus dan zie je het later. Niet dus, met 11 weken al duidelijk en nu met 21 weken zeker weten heel erg duidelijk te zien
Bekijk bijlage 394898 Van vandaag! Ben best trots op hoe mijn buik eruit ziet met kleding aan. Zonder kleding flubbert mijn onderbuikje best erg.
Hier bij de eerste zwangerschap 72 kilo, mijn buik bestaat uit 2 delen het heeft heel lang geduurd voor je iets zag. En net voor de bevalling was het nog niet veel. Nu 82 kilo, dus ben benieuwd hoe snel en hoeveel we het gaan zien. Denk dat heel veel aan je bouw ligt! De foto was volgens mij met 36 weken.
Super mooi om alle mooie buiken te zien! Ik vraag me ook nog steeds af wanneer mijn babybuik nou gaat groeien en wanneer het echt zichtbaar wordt. Mijn buik bestaat ook uit twee delen. Ik heb zelf 'last' van mijn maag, mijn bovenste vetrol zeg maar. Op dit moment wordt vooral dat 'zwembandje' steeds hoger geduwd (maar daar zit geen baby in, haha). Herkent iemand dit ook? Ik kan niet wachten tot de onderkant gaat groeien en mijn buik echt babyrond gaat worden!
Haha, yup, dat heb ik ook! Bij mij worden beide delen steeds groter, alleen lijkt het wel alsof er tussenin niets groeit. Als ik het vergelijk is de rand ertussen ook wel minder geworden hoor, maar toch. Moet trouwens zeggen dat ik, als ik naar de armen en benen op de foto's hier kijk, ik de meeste meiden amper 'een maatje meer' kan noemen.. Bij de Zwangerschapsclubs is een topic met foto's van meiden die meer dan 100 kilo wegen. Daar staan wel een hoop foto's van vrouwen die echt voller zijn.
Niet om je uit de droom te helpen, maar hier heb ik nog steeds 2 delen. Onderste is nauwelijks gegroeid. Wel heb ik striemen naast mijn navel, dus het is wel bezig geweest uit te deuken. Maar met goed ondergoed en zwangerschapsbroeken kun je aardig goed een mooie ronde buik creeëren
Oke ik heb heel wat maatjes meer maat 48 om precies. Te zijn Maar ik heb echt hele grote ronde buiken gehad. Dit was met 20 en 34 weken Bekijk bijlage 394960 Bekijk bijlage 394961
Daar moet ik je wel gelijk in geven.. Zelf weeg ik nu 105 kg, heb broekmaat 42/44 en bovenkant maat L/XL.