Jouw buik (zeker de laatste foto!) vind ik ook het mooist van dit topic! Die van Edelweiss ook érg mooi. Ik hou van grote buiken!
Hier ook een maatje meer, met een 2-delige buik. Die is bij mij nooit weg gegaan, hoewel je dat vanaf 30/31 weken niet meer zag met kleding. Was toen 100 kilo aan het begin en 120 kilo aan het einde. Heb geen foto.. Nu weer zwanger en ik merk dat het wel iets boller wordt nu, maar voor de buitenwereld is er nog niets te zien. Ik hoop dat dat nog komt.
Ik geloof dat bij mij de rand ertussen ook iets minder wordt en mijn navel lijkt minder diep te worden. Maar ja ik vrees dat het 'zwembandje' zal blijven. Ach ja, het gaat tenslotte om wat er in zit en niet er omheen . Mooie buiken komen er voorbij meiden!
Inderdaad prachtige buiken meiden! Ik had ook heel duidelijk een rand ertussen en die rand is nu nog maar een heel klein beetje zichtbaar. Als ik sta zie je dat niet, maar als ik zit wel. Het begint inderdaad ermee dat de rand minder 'diep' wordt en op een gegeven moment wordt ie dan opgevuld. Snappen jullie me nog? Althans, zo ging het bij mij. Hier een foto van 25 weken, tweede zwangerschap. Zal ook eens een foto zoeken van m'n eerste zwangerschap op het einde.
Hihi ik weeg nu 103 kilo en ben 1m65,5 en ben erg bijgekomen in 7 weken tijd. woog 93 kilo. dus ik heb wel een maatje meer ook al zie je dat niet aan mijn armen. op de foto maat 44/46. Ook niet echt slank hihi.
Ik zie echt mooie buiken voorbij komen Hier groeit de baby echt naar achteren... Zal geen enorme toeter krijgen volgens de verloskundige
Mooi zeg! Misschien durf ik over een tijdje ook wel een foto te plaatsen. Fijn om te zien dat er nog hoop is op een mooie buik!
Heb je helemaal gelijk in! Ik merk dat met m'n navel ook trouwens. Die lag eerst verstopt, maar omdat de bovenste en onderste helft nu steeds verder uit elkaar gaan liggen en de ruimte daartussen meer 'opgevuld' wordt, komt m'n navel ook meer naar voren. Ach, we hebben nog een behoorlijk aantal weken om door te groeien en ook in tweedelige buiken kunnen prachtige kindjes groeien!
mijn buik van vandaag 22.5. Mijn bmi is 32 ofzo. ik weeg nu 99.8 bij 1.72. Ik probeer onder die 100 te blijven (hahah gaat niet lukken maar goed)
heb op het moment nog geen foto, met vorige zwangerschap ook niet echt een gemaakt. wat ik wel prettig vond van mijn maatje meer is dat ik eigenlijk direct na de bevalling weer in mijn normale maat broeken paste hihih.
Nou sorry maar ik heb geen mooie ronde buik. Heb een vierkante buik hangt heel erg en heel erge lovehandels. Geen foto maar als ik sommige zie denk ik 100 kilo? Waar zit dat dan kan niet zien hoor.
nooit foto's gepost hier dus hoop dat het gelukt is.. Ik weeg 114 dus ook een maatje meer bij mij zit haast alles op de heupen/bovenbenen heb van boven dus ruim een kledingmaat kleiner. Dit is een foto van exact 10 wkn zwangerschap
Wat een mooie buiken komen er voorbij. Ik zal morgen ook weer eens een foto maken, weeg zo'n 100 kg bij 1.68 (maat 46) dus dat valt wel onder maatje meer.
ik heb ookmaat 44.. toen ik zwanger was zag je het wel hoor (wel wat later) maar dat komt ook omdat me dochter heel erg naar binnen lag zegmaar.. ik heb er ook nooit hoog zwanger uitgezien om het ff zo te zeggen en ik ben na de bevalling eigenlijk weer teruggeveerd haha
Ik zie nu pas dat ik niet meer heb gereageerd, maar jullie hebben me alvast gerust kunnen stellen voor de toekomst. Ook met een maatje meer kun je mooi zwanger zijn.
ook ik heb een maatje meer ( maat 44 voordat ik zwanger werd ) hier een foto van mijn buik met 33 weken