Dit is met 32.5 ben nu paar dagen verder. Ben 160cm en helaas drie cijfers al in gewicht. Zw suiker en veel vruchtwater en beeb loopt Weer ruim 4 weken voor op groei!
De post hierboven dus 32.5 en deze foto was Rond 12 weken. Verschil te zien. Dus 160 en startgewicht rond 90 kilo.
wat een mooie buiken weer hier Mijn buik is na de foto van 10 wkn niet gegroeid, is nogsteeds hetzelfde om te zien, ben ook nog niets aangekomen in gewicht nu ik zwanger ben terwijl ik wel veel meer eet dan normaal.. Ben wel jaloers hoor als ik sommigen dan zie die net zover zijn en echt al zo'n mooi rond buikje hebben.. Duurde dat bij jullie lang voor je het echt goed zag ?
Ja zonnebloem, duurde bij mij ook even. Nou ja.. het gekke is, ik weegde 115 voordat ik zwanger werd. Nu 22 weken 117. Maar echt dik ben ik altijd op mn benen en kont en niet zozeer mijn buik. Dus niemand behalve mijn familie die me veel ziet, zag me groeien omdat het best bij de rest van mn lijf past om iets meer buik te hebben.. Erg vervelend en kon dus ook niet meer kijken in het andere topic hier met al die mooie buikjes, tranen met tuiten Mijn buik nu is wel echt een babybuikje hoor maar toch nog steeds wel in '2' delen zeg maar.. mn maag is toch nog een beetje een rolletje 'erbovenop' haha. Weet niet goed hoe ik het uit moet leggen. Maar de laatste 2 weken wordt het al meer 1 geheel.. ><
hallo ik ben 1.58m en mijn begin gewicht was 80 kg, dus zeker een maatje meer. mensen kunnen nog niet zien dat ik zwanger ben (tenminste niemand vraagt er nog na) ik ben nu 19+1 dag zwanger,
Ik vind jullie helemaal geen maatje meer, maar hartstikke mooi! Ik heb zelf maatje 42/44 (helaas) en ben nu 10 weken zwanger van nummer 2. Bij mijn dochter woog ik als startgewicht zo'n 6 kilo minder, en had ik maat 40/42. Speciaal voor jullie een hele sexy buikfoto van gisteravond, 10 weken.
Hier ook een maatje meer.(maat 46) Dit zijn buikfoto's van mijn dochter. Van nu heb ik er nog geen. Bekijk bijlage 400551 23 weken Bekijk bijlage 400552 38 weken. Ben benieuwd hoe het nu gaat groeien bij de 2e
Mijn buikje met 15+3. Ik heb maat 44. Ik had al een buikje en die komt nu meer naar voren. Ik ben zo benieuwd hoe het er over een paar weken uitziet. En mooie buiken trouwens....
hier ook paar maten meer (48/50) Bekijk bijlage 401632 Bekijk bijlage 401628 ik was hier in de 20 weken vind me buik best groot