Hey meiden even een vraagje. Is dit duidelijk een meisje? Het lijkt mij wel maar wil het wel zeker weten omdat we een hoop jongens en meisjes kleding gekregen hadden en de jongenskleding dan weer geven aan iemand die het nodig heeft. De uk ging er niet echt voor liggen en dit was de duidelijkste. Alvast bedankt voor jullie mening!
Ik ben daar niet goed in. Maar, hoe duidelijk het ook lijkt, het gebeurt af en toe dat het bij de geboorte toch een ander geslacht blijkt te zijn. Je weet het pas 100% zeker als het kindje geboren is.
Lijkt wel op schaamlippen en zie geen ballen of piemel het lijkt wel echt een meisje zou er gewoon vanuit gaan
Bedankt meiden! Het grappige is dat echt iedereen zei je krijgt een jongen en ik heb zelf goed gekeken en ik kan idd niks mannelijks vinden. Zelf heb ik wel al die tijd gedacht dat het een meisje is. Dus toch het moedergevoel denk ik
Gefeliciteerd met je meid! ik ben nog helemaal niet zo ver, maar heb ook het gevoel dat ik een meisje ga krijgen ik kijk zo uit naar de echo's!
Spannend quantane!! Ja hier als ik aan de toekomst dacht zag ik allren een meisje en als ik mijn rust momentje had in de douche dan had ik het tegen haar. Nu wil iedereen weten wat het is maar wij vertellen het dit weekend eerst aan de familie maar iedereen zegt jaa geef maar toe het is een jongen he Wat zal ik lachen straks. Ik was de enige die meid zei