twee streepjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marknes, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marknes

Marknes Actief lid

1 aug 2012
    240
    75
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bij ons is het ook gelukt, we zijn natuurlijk wel blij maar niet op die roze wolk, want de kans dat het alsnog niet goed gaat is toch wel groot toch?

Nu had ik toch nog een vraagje, wanneer zou je contact moeten zoeken met de huisarts? in ons geval begeleid hij ook zwangerschappen.

En eigenlijk had ik nog een vraagje, nu we uitgeklust zijn, willen wij nog voor de lol wel blijven klussen.... als jullie m snappen. Kan dat kwaad want ik zit nu nog maar op vier weken.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Allereerst een voorzichtige gefeliciteerd!! Leuk leuk leuk!!
    Met klussen is niets mis, echter had ml er hier in het begin wel moeite mee... "kan ik dan mini niet wat doen etc..."
    Contact HA is ip niet nodig, je kunt je melden bij een verloskundige praktijk en een afspraak maken voor een 1e echo.
    Je kunt er natuurlijk voor kiezen om je te laten begeleiden door HA, maar je zult dan nog contact moeten zoeken bij VK voor begeleiding en bevalling....

Uiteraard is het in het begin erg spannend, want ja het kan mis gaan (spreek uit ervaring). Echter gaat het in veel gevallen ook goed hoor!!!
    Geniet ervan :)

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

4. Marknes

Marknes Actief lid

1 aug 2012
    240
    75
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt! ! Ik vind het nog steeds erg spannend allemaal, ben zo bang dat het mis gaat kan het daarom ook nog niet helemaal geloven denk ik.

5. RomyM

RomyM Actief lid

13 jul 2012
    217
    0
    0
    NULL
    Gefeliciteerd! Probeer ervan te genieten!

6. Von86

Von86 Lid

8 jul 2012
    80
    0
    6
    Verpleegkundige
    Gefeliciteerd!!!
    Ik heb gisteren en vandaag ook gestest met 2 streepjes!
    Ik ben vanmorgen naar de huisartsenpraktijk gegaan met een potje pies hihi en daar hebben ze nog eens een test gedaan, en die bleek ook licht positief te zijn.
    De dokterassistente zei me dat ik volgende week maar eens een afpspraak moet maken met de huisarts, maar je kunt ook meteen een verloskundige bellen hoor, ik weet nog niet wie ik meteen ga raadplegen, ik ga eind van de week begin volgende week eens bellen denk ik.
    Geniet van je zwangerschap!!

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd en zoals al gezegd probeer er van te genieten

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!

"klussen" is geen probleem, dit mag gelukkig tot het einde gewoon.
    het kan wel zijn dat het even niet zo fijn is, maar je kleintje zit goed geborgen en heeft nergens last van...dus laat jullie lekker gaan:D

Hier heb ik met 5wk contact gezocht met de verloskunde hier in de buurt..(even googlen) je kunt eerder bellen maar je zult toch moeten wachten op de eerste afspraak en die zal ongeveer met 8wk plaats vinden, iedere vk doet dat anders..dus dat is afwachten!

de kans dat het mis gaat is bij iedereen even groot, hier heb je geen grip op dus je kunt maar beter genieten en op je lichaam vertrouwen!!
    geniet ervan en een fijne zwangerschap gewenst!

9. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Gefeliciteerd,

HA bellen heb ik direct gedaan vanwege verandering in medicatie .... En daarbij waarom zou je niet bellen! Liever te vroeg dan te laat toch?

Geniet ervan, en zoals eerder gezegt, bijklussen geen probleem hele zwangerschap totdat je vlezen zijn gebroken ;)

10. Marknes

Marknes Actief lid

1 aug 2012
    240
    75
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    O bedankt iedereen wat leuk al die reacties! Ging net even een rondje buiten lopen, pauze op het werk. Kan het eigenlijk nog steeds niet bevatten, is dat heel erg raar? Ik denk dat ik volgende week maandag de huisarts belt....

De huisarts is bij ons ook gelijk de verloskundige wonen in een buitengebied.

11. sannevr

sannevr Lid

16 jul 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd ! Ik snap wat je bedoelt met de angst die heb ik zelf ook ben morgen 6 weken . heb 22 oktober de echo ken niet wachten tot ik de echo heb gehad en het hartje heb zien kloppen ! ben blij als ik bij de 10/12 weken ben.

Geniet ervan ! xx

12. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Hoi! Gefeliciteerd! Ik heb huisarts gebeld en moest verloskunde praktijk NOP/Lemsterland bellen. Ik heb toen ik 6 wkn zwanger was een afspraak gemaakt en moet nu 18 okt heen.

13. Marknes

Marknes Actief lid

1 aug 2012
    240
    75
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    O das morgen al de 18 e ! Spannend hoor!!!! Ik ga 8 november naar de dokter, deze begeleid ook zwangerschappen en bevallingen.

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

Deel Deze Pagina