luxe etentje met 36weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gingerkitten, 16 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gingerkitten

Gingerkitten Actief lid

12 aug 2011
    225
    0
    0
    Zeist
    even een vraagje...

mijn vriend heeft via zijn werk een bedrijfsuitje in december (lees heel laat eten en naar bed) maar dan ben ik 36 weken zwanger (hij weet nog niet of dit met overnachting is, vorige 2 keren wel)

ik weet nog van vorig jaar en het jaar ervoor dat dat heel luxe gaat worden. en ook dat er veel half gaar vlees word gegeten:p

ik ga nu al niet laat naar bed meestal rond 10 uur.
    en ik weet niet hoe erg en wat ik nog ga trekken met 36 weken zwangerschap.
    wat zouden jullie doen? lekker thuisblijven of meegaan?

we moeten het eind van de week hebben laten weten..

2. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Is het in de buurt? Kan me voorstellen dat je niet echt ver weg wilt maar zie verder geen reden waarom je met 36 weken zwangerschap niet meer genieten kan van een luxe etentje.
    Eventueel rood vlees kan je toch gewoon goed door laten bakken en een keertje laat naar bed kan ook geen kwaad hoor.

Ik zou lekker gaan als ik jou was.

3. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    lekker meegaan, waarom niet?
    die ene keer later op bed...`

en je kunt toch zien wat je wel kunt eten?

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou gewoon meegaan. En de kok zal vast rekening houden met je als aangegeven wordt dat je zwanger bent.

5. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Je kan wel mee gaan, al kan ik me voorstellen dat de combi laat eten en dan naar bed niet zo prettig is.. ik heb er nu al last van (met mijn 29 weken) als ik na 9 uur 's avonds iets eet, dat ik daar de hele nacht last van heb.. laat staan als je 36 weken zwanger bent.

Ik zou gewoon naar jezelf kijken of jij je er prettig bij voelt. Ik denk dat ze ook alle begrip hebben als jullie een keertje niet mee gaan.. je bent dan wel hoogzwanger :)
    De kok zal zeker rekening met je houden (als ze het van te voren door geven..).

6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    daar zou ik me nog niet druk om maken, bedoel, je ziet dan wel hoe je je voelt, het is overigens pas over 10 weken? En tja, een keertje later naar bed, dat red je wel...
    Wat betreft het eten, je kunt aan de bediening doorgeven dat je zwanger bent (waarschijnlijk zien ze dat zelf wel want je bent dan immers 36 weken) maar je kunt dus vragen of ze de bief bijv doorbakken maken ipv medium, of dat je ipv van carpaccio iets anders krijgt, een kleine slaatje ofzo?! zaL toch vaker voor komen dat daar zwangere dames eten. Anyway, veel plezier!

7. Gingerkitten

Gingerkitten Actief lid

12 aug 2011
    225
    0
    0
    Zeist
    bedankt voor jullie reacties.

ik weet nog niet waar het is maar waarschijnlijk gaan we wel mee

8. Wen84

Wen84 Niet meer actief

Ik zou ook mee gaan hoor. Van te voren nog even wat slapen dan is het vast vol te houden :)

9. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hoi

Gewoon kijken hoor hoe je je voelt dan.
    Ik dacht ook dat ik op het einde niets meer zou kunnen en durven nou met 40+1 zijn wij nog naar een feestje geweest en toen werd het ineens half drie.
    Volgende dag nergens last van en ik had nog wel last van mijn bekken.
    Ik zou zeggen geniet als je je goed voelt en als het met overnachting is en je word echt te moe gewoon wat eerder naar de kamer toe. Goed boek in je tas of beetje tv kijken mensen hebben daar echt wel begrip voor jou.

Groetjes paula

10. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ik ben morgen 36wk zwanger en ben echt kapot! Ik slaap al weken slecht :(. Daarbij, m'n kindje is aan het indalen wat gepaard gaat met enorme druk van onderen en messteek-gevoel down under!!

Maw. voor mij geen langdurig diner ;). (ook vanaf week 7 enorm veel last van maagzuur).

Maar inderdaad, jij kunt je met 36wk nog op en top voelen! Je kunt er nu nog niks van zeggen denk ik....

11. Elleke74

Elleke74 Lid

20 jul 2012
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook lekker meegaan! Je kunt ook gewoon wat kleinere porties eten (doe ik nu ook) en inderdaad 's middags even wat voorslapen als je moe bent. Waarom zou je die gezelligheid mislopen?:D

12. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Joh gewoon zien hoe het gaat op dat moment.

Neem aan dat ze wel kunnen zien dat je zwanger bent dus dan doen de collega's vast niet moeilijk als jullie eerder weg gaan.
    En de keuken kan aanpassen hoor daar zijn ze voor

13. topper12

topper12 Niet meer actief

Als je je goed voelt zou ik lekker mee gaan! Als het een goed restaurant is dan zorgen ze er echt wel voor dat jij ook lekker eet (zonder rood vlees en andere dingen die niet mogen ;)). Als je er een overnachting bij krijgt dan is het helemaal ideaal: dan ga je gewoon lekker op bed liggen als je het niet meer trekt, zal iedereen wel begrijpen in jouw situatie ;) Veel plezier!

14. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met 35 weken nog gewoon staan dansen op een bruiloft en toen werd het uiteindelijk half 2... al zou je last minute afzeggen dan hebben ze daar vast al het begrip voor

15. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Als het echt luxe eten is, dan moet de kok rekening met je kunnen houden. Geef door dat je zwanger bent en hij zal dan vervangend eten voor je maken. Wij gingen ook heel luxe uit eten een poosje terug en toen heeft die kok dat prima opgelost.

Lekker gaan hoor!

16. Gingerkitten

Gingerkitten Actief lid

12 aug 2011
    225
    0
    0
    Zeist
    bedankt voor al jullie reacties!

slotje kan erop hoor!

17. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik heb niet alle reacties gelezen. Maar ik zou mee gaan!

Met 36 weken ben je met verlof (als je werkt natuurlijk). Dus je kunt de rest van de dag uitrusten en de dag erna ook. Tuurlijk ben je moe misschien, maar ik vond het juist heerlijk om er dan even tussen uit te zijn. Even lekker wat anders aan me hoofd dan de baby.

En als je het tegen die tijd echt niet ziet zitten, neem ik aan dat ze het snappen. Je bent immers zwaar zwanger, dus tja, dan kun je onverhoopt af zeggen. Ik zeg het nu al met dingen: mocht er niks tussen komen, dan ben ik er!

Een kok houd echt wel rekening mee met een zwangerschap. van de week met een heel gezeldschap wezen eten. Ze hadden in blauwe schaaltjes gedaan wat ik beter niet kon eten. (tappas was het) Dus als het wat luxer is helemaal. Daarom hoef je het niet te laten.

Veel plezier alvast over een heel aantal weken

Deel Deze Pagina